Ik wil ook wel weer eens uit eten?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:19 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat dus , het is echt een prima tokoGoeie chef die persoonlijk aan je tafel komt om te vertellen enzo wat die allemaal wil maken
kind ff bij oma en opa / vriendinnetje dumpen en je vrouw uiteten meenemen ? zondag in schagen bijvoorbeeld ? ik heb een tafeltje ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:19 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens uit eten?
de Maquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:20 schreef KingOfMars het volgende:
Maarja veel verder dan de Mac of het pannekoekenhuis komen we toch niet.
Weet je hoe leuke tafelgenoten je hebtquote:
Finale Hollands Got Talent , maar ik kijk live CSI den oever op twitter , rtv nh , etc.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:22 schreef KingOfMars het volgende:
Echt iets op TV is er trouwens ook niet he?
Mag vast niet van de dietist denk ik?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:22 schreef Joene het volgende:
[..]
Weet je hoe leuke tafelgenoten je hebt
Mwah het is meestal niet moddervet ofzo redelijk verantwoord wel geloof ik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:24 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mag vast niet van de dietist denk ik?
Hebben jullie dat mooie retro logo van rtl 7 al even bekeken ?quote:
Je bedoelt het erotiek pakket?quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef Joene het volgende:
Misschien moet ik gewoon 15 euro in de maand uitgeven voor wat op tv J ?
Je had het op zaterdag moeten doen want ik krijg die kleine nooit gedumpt op zondag men en maandag moet ze weer naar school!quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah het is meestal niet moddervet ofzo redelijk verantwoord wel geloof ik.
Ja eredivisie live is het ook niet he.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je bedoelt het erotiek pakket?
Hahaquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:30 schreef Joene het volgende:
We gaan op zaterdag eten J. MORGENAVOND
Je weet dat dat een onmogelijke taak is J.quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Je weet dat dat een onmogelijke taak is J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |