Nee en ik laat de vaseline ook thuis J.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef KingOfMars het volgende:
Kweenie J ga ik dan weer niet neuken met ET?
Is het een negert?quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Joene het volgende:
Als degene die verdacht worden van die moord bij ons in het dorp het echt gedaan hebben ken ik zowel de daders als het slachtoffer
Ja, als je Sicko en Capitalism achter elkaar kijkt kun je nog weinig positiefs over Amerika verzinnenquote:Op zondag 12 september 2010 22:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Net Capitalism van Michael Moore gekeken. Wat een geweldige films maakt die man toch.
Hoe bizar is het als je werkgever voor in totaal $5.000.000,- aan levensverzekeringen op je afsluit!quote:Op zondag 12 september 2010 22:35 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja, als je Sicko en Capitalism achter elkaar kijkt kun je nog weinig positiefs over Amerika verzinnen.
Ohja, dat "peasants"-verhaal. Té bizar.quote:Op zondag 12 september 2010 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoe bizar is het als je werkgever voor in totaal $5.000.000,- aan levensverzekeringen op je afsluit!
Ik weet niet wat ik bizarder vindquote:Op zondag 12 september 2010 22:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ohja, dat "peasants"-verhaal. Té bizar.
Tsja. Als ook maar 10% van Moore's films waar zijn dan staat heel dat Amerika aan de vooravond van een flinke burgeroorlog. Het verdwijnen van de middenklasse, de financiele misere... kan gewoon niet goed gaan. Maar goed misschien valt het mee en is maar 5% waarquote:Op zondag 12 september 2010 22:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik bizarder vind
a. Dat je een levensverzekering op iemand met jezelf als begunstigde KAN afsluiten
b. Dat iemand dat daadwerkelijk doet.
Ja dat is wel een terugkerend onderwerp: mensen dure studies laten volgen, veel schulden laten maken, ze vervolgens vangen in 1 of andere rukbaan waar ze wel van afhankelijk zijn ivm afbetalen studieschuld en healthcare. En boom, weer een peasant erbij.quote:Op zondag 12 september 2010 22:41 schreef Swetsenegger het volgende:
En "Pennies for Pilots" in de aftitelingOmdat de gemiddelde piloot minder dan $25K verdiend in de US maar wel $100K studieschuld heeft,
Nou ja, ik denk dat iedereen weet dat het US systeem weinig vergeving gezind is. De uitspraak poverty is only 2 paychecks away is eigenlijk te gek voor woorden. Als je hier ook weer mensen uit het huis gezet ziet worden waar ze al 40 jaar in gewoond hebben en dat omdat hun subprime van $1700 naar $2700 per maand is gegaan snap je dat een hele groep mensen simpelweg met hun rug tegen hun muur staan.quote:Op zondag 12 september 2010 22:42 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Tsja. Als ook maar 10% van Moore's films waar zijn dan staat heel dat Amerika aan de vooravond van een flinke burgeroorlog. Het verdwijnen van de middenklasse, de financiele misere... kan gewoon niet goed gaan. Maar goed misschien valt het mee en is maar 5% waar.
Nee moet ik nog eens kijkenquote:Op zondag 12 september 2010 22:43 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja dat is wel een terugkerend onderwerp: mensen dure studies laten volgen, veel schulden laten maken, ze vervolgens vangen in 1 of andere rukbaan waar ze wel van afhankelijk zijn ivm afbetalen studieschuld en healthcare. En boom, weer een peasant erbij.
Heb je Food Inc wel eens gezien? Geen Moore, maar best aardig.
Meen je niet.... Dat is behoorlijk kudt J!quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Joene het volgende:
Als degene die verdacht worden van die moord bij ons in het dorp het echt gedaan hebben ken ik zowel de daders als het slachtoffer
Zowel slachtoffer als daders niet swetsquote:
Hebben ze al enig idee wat het motief is?quote:Op maandag 13 september 2010 07:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Zowel slachtoffer als daders niet swets
En wat zegt the grapevine. In mijn ervaring is die altijd redelijk accuraat.quote:Op maandag 13 september 2010 08:47 schreef Joene het volgende:
Dat komt nog niet echt naar buiten ... althans het heeft mij nog niet bereikt.
Hoop geruchten uiteraard want dorp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |