J bejaarde Mongol het is 11 uurquote:
En volgens mij ben ik de enige die je ooit hebt gezien irlquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Sorry. Het zijn de autisten in J en mij.
Daar luister ik gewoon niet meer naar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
"Papa ik heb buikpijn"
"Papa ik wil eten"
"Papa ik moet plassen"
"Papa ik heb dorst"
ad infinitum.
We hebben niet geneukt, toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
En volgens mij ben ik de enige die je ooit hebt gezien irl
ik heb J bijna gezien dus he bijna !quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Om tien over elf op een vrijdagavond! De tering. Met je lifttrap omhoog en vanaf daar met de rollator naar je verhoogde bed?quote:
Nee mij ook, volgens mij bij de fok 1 jaar meet in Het Fust.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben soort van hartpatient he.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Om tien over elf op een vrijdagavond. De tering. Met je lifttrap omhoog en vanaf daar met de rollator naar je verhoogde bed?
toen had je net verkering met Yppy..quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We hebben niet geneukt, toch?
Owja, Het Fust. Het enige café met meer soorten thee dan bier.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee mij ook, volgens mij bij de fok 1 jaar meet in Het Fust.
Daar hebben oude mensen vaak last van.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben soort van hartpatient he.
Ga je nou zielig doen ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben soort van hartpatient he.
Bier is er dan ook niet te betalen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Owja, Het Fust. Het enige café met meer soorten thee dan bier.
Je ontwijkt de vraag?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
toen had je net verkering met Yppy..
En ik had een week daarvoor Swets voor het eerst gezien
Tenzij je met een vriendin komt waar het barpersoneel 'iets mee wil'. Dan zit je ineens een avond te zuipen voor vijf euro.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bier is er dan ook niet te betalen.
je had alleen maar oog voor yppy.. ik kreeg de kans niet eens..quote:
Is 't langer als 5 minuten geleden? Dan wel!quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef Joene het volgende:
Zijn grappen als Rest in Pieces een beetje geoorloofd over iemand die is vermoord/neergestoken ?
Ze mag niet eens meequote:Op vrijdag 10 september 2010 23:16 schreef KingOfMars het volgende:
Kweenie J ga ik dan weer niet neuken met ET?
Vanmiddag om 12 uur was die al dood men.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is 't langer als 5 minuten geleden? Dan wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |