Ah de enige niet getrouwde ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kunnen we niet bij NJ crashen? Die is toch jong hip en wild nog?
ik kijk gewoon de finale van HGT , wel in bed natuurlijk nog ff, en dan eindelijk is ff slapen , lekker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:54 schreef KingOfMars het volgende:
Nou ik slaap er nog eens een nachtje over.
Goed kunnen we niet naar shabushabu op de veluwe ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Laat NJ je misschien het Rotterdamse Antilliaanse Nightlife zien...
Het gaat wel om z'n dochter ja!quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:59 schreef KingOfMars het volgende:
GVD wat een gaaf stuk met die F35.
Dat is een kwartiertje lopen (en dan reken ik de tijd die je kwijt bent omdat je overvallen wordt door een stel Antillianen mee).quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:51 schreef Joene het volgende:
Als iemand me gewoon bij rotterdam central station of een ander treinstation waar een trein naar amsterdam ken droppen vind ik het ook best
Wat overigens ook wel een lekker dingskie is.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het gaat wel om z'n dochter ja!
Gewoon bij je in bed nemen. Wij liggen altijd met z'n 5'en in dat bed.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:03 schreef KingOfMars het volgende:
GVD nokken nou met die film morgen om half zeven staat er weer een hypersmurf naast m'n ned!
Dan hoef je dus niet te slapen voor 1 uur ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:03 schreef KingOfMars het volgende:
GVD nokken nou met die film morgen om half zeven staat er weer een hypersmurf naast m'n ned!
betonnenonderstelletje ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon bij je in bed nemen. Wij liggen altijd met z'n 5'en in dat bed.
Sorry. Het zijn de autisten in J en mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef E.T. het volgende:
Zie ik hier nou gewoon een rondje ShabuShabu door m'n neus geboord worden??
Ik denk het E.tquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:05 schreef E.T. het volgende:
Zie ik hier nou gewoon een rondje ShabuShabu door m'n neus geboord worden??
"Papa ik heb buikpijn"quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon bij je in bed nemen. Wij liggen altijd met z'n 5'en in dat bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |