Klopt, maar als rijschool zijnde zou ik het toch niet doen. Weinig goeie reclame voor je zaakquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Zo zet ik mijn nieuwe auto ook hoor. Kan er iig niemand naast, want geen deuk.
mietje!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Zo zet ik mijn nieuwe auto ook hoor. Kan er iig niemand naast, want geen deuk.
of de auto('s) die er eerst geparkeerd stonden, stonden aso, en gaf de les-auto geen andere keusquote:foto Op vrijdag 10 september 2010 15:24 schreef baquelappe het volgende:
[..]
Klopt, maar als rijschool zijnde zou ik het toch niet doen. Weinig goeie reclame voor je zaak
Dat uitprinten en tussen de ruitenwissers van de verdachte leggenquote:Dit is geen parkeerbon, maar als het aan mij was om ze uit te delen zouden het er twee geweest zijn. Als gevolg van uw stompzinnige, onverschillige, totaal mislukte poging tot parkeren, heeft u genoeg plaats gebruikt om een volledige begrafenisstoet, één paard en wagen, twee olifanten, één geit en een parade van 26 pygmeeën uit donker Afrika te stallen.
De reden waarom u dit aangeboden krijgt is dat u misschien in het vervolg ook eens aan een ander zult denken in plaats van alleen aan u zelf. Trouwens ik hou ook niet van egoïstische maniakale chauffeurs en waarschijnlijk behoort u tot een van deze twee categorieën.
Ik wil daarom besluiten met de wens uit te spreken, dat u zonder benzine komt te staan om 17.15 uur op de Brienenoordbrug in Rotterdam. Tevens hoop ik dat corrosie uw wagen in een recordtijd zal reduceren tot een hoop onbestuurbaar roest.
Met de complimenten van,
Een Echte Chauffeur
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb een toepasselijke tekst gevonden voor foutparkeerders:
[..]
Dat uitprinten en tussen de ruitenwissers van de verdachte leggen![]()
*saved*quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee hoor, dit zou dan ook gewoon bezet zijn, bestuurder is aardig en houd plaats vrij voor motor rijders. Oh en hij zorgt dat zijn auto niet beschadigt bij het in / uit stappen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
correctie, er ZOU een plekje vrij zijn... als de bestuurder van die ene auto gewoon binnen de lijnen had geparkeerd.
quote:foto Op zaterdag 11 september 2010 11:42 schreef Mercer het volgende:
Schaf zoiets aan TS. Nooit meer problemen met parkeren.![]()
[ afbeelding ]
Ik was 'm kwijt. Dankquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik parkeer hem ook het liefst in een meisjequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:02 schreef Zwolsboy het volgende:
Weetje waar ik mij aan erger?
Mensen die hun (deur) portieren hard open gooien tegen andermans auto waardoor die andere auto lelijke parkeerputjes krijgt.
Zijn vaak vrouwen met kinderen of oude mensen die zelf in een auto rijden wat hooguit 1000 euro waard is![]()
Daarom parkeer ik het liefste fille maarja als opa met zijn oude stationcar komt met een flinke trekhaak en hij ramt jou en laat geen briefje achterachterlijk volk.
SimpelBlijft van andermans spullen af ik pak toch ook geen mes en kras ik jou auto?
Is hij zo aardig om die parkeerplaatsen niet te gebruiken en voor anderen ter beschikking te laten is het weer niet goed.quote:Op zaterdag 11 september 2010 11:47 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Hmm, in een buurt hier wat verderop staat zo'n amerikaanse aso bak midden op het grasveld voor het huis geparkeerd terwijl er zat ruimte is op de parkeerplaatsen.
TS, hier ben ik het ontzettend mee eens. Vaak zijn het ook de wat grotere bakken waar de bestuurder blijkbaar niet mee om kan gaan (koop dat een kleinere auto) of gewoonweg asociaal is. Leuk is het dan als je een wat kleinere en oudere auto hebt. Daarom heb ik wel eens gedaan wat TS graag zou doen. Lekker dat plekje toch nemen. Ik ben handig genoeg om via de passagierskant (of desnoods via de achterklep) uit te stappen.quote:
Hier zou ik gewoon een stuk groot papier met daarop de worden "gezakt" achter de ruitenwisser plakken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:59 schreef baquelappe het volgende:
OF je geeft het goede voorbeeld!
[ link | afbeelding ]
IMG_0488 by baquelappe, on Flickr
Nee, joh. Gewoon een fatsoenlijke auto kopen en je niet asociaal dik laten worden. Dan lukt het altijd!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:25 schreef LoggedIn het volgende:
Parkeerplaatsen zijn vaak ook wel asociaal klein.. Bij mn huis kan je fileparkeren, maar de parkeerplaatsen zijn net iets smaller dan de auto en precies even lang. Dus als je 2 redelijke autos op fatsoenlijke afstand van elkaar wil zetten, moet je wel iets over de lijn staan.
Damn...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef vampireDKC het volgende:
Wij hebben thuis een oude Ka, ik pakkeer er altijd gewoon langs vooral als de bestuurderskant nog vrij is, lekker strak zodat ze er niet in kunne, FF Nummberbord opschrijven voor het geval dat.
En bij ons in de straat pakkeren we met 4 auto's in twee pakkervakken, Die vakken zijn zo groot dat dat makkelijk kan als iedereen netjes aansluit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop