abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 september 2010 @ 14:02:37 #101
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_86312322
Oh, dat gehakt dat heb ik ook. Ik sta altijd een kwartier te treuzelen voordat ik mijn handen in de bak stop :X.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 11 september 2010 @ 14:36:42 #102
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86313417
Ik denk dat je het juist alleen maar erger maakt als je het kind zijn broek weer over de vieze billen aantrekt, of hem maar gewoon laat zitten en het op die manier afdwingt.
Hij vindt het vies, en doet dat niet expres.
Zo`n SI waar Moonah het over heeft lijkt me wel een goede stap!
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † zaterdag 11 september 2010 @ 14:45:11 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_86313636
Ik was 9 of 10 ergens die leeftijd dat mn moeder mn kont nog af moest vegen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86315811
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 14:45 schreef moussy het volgende:
Ik was 9 of 10 ergens die leeftijd dat mn moeder mn kont nog af moest vegen.
Sinds je 10de heeft ze het maar gewoon laten zitten?
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_86384046
Toch maar ha idd misschien als je andere dingen al geprobeerd hebt.. Staat hij open voor oplossingen? Dan zou je idd dat natte wcpapier kunnen proberen of anders latex handschoenen om mee te beginnen? Die gebruik ik ook als ik poepluiers op het dagverblijf verschoon, ideaal :P
Ik heb trouwens ook geen smetvrees maar ik raak etensresten in het afvoerputje dus NIET aan! Sterker nog, als ik het zie liggen en pak ondertussen een glas water ofzo kan ik ervan kokhalzen :´)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop