koude pannenkoeken zijn ook lekker.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef Levitation het volgende:
Wij kregen als kind nog wel een koude pannenkoek als ontbijt als we de avond er voor pannenkoeken gegeten hadden. Heerlijk
Ik vind amerikaanse pannenkoeken sowieso niet zo'n succes.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hebben we in NY een keer geprobeerd, vond ik toch niet zo'n succes.
Een klasgenootje had een keer koude pannenkoeken mee als lunch op een schoolreisje, jaloers!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef Levitation het volgende:
Wij kregen als kind nog wel een koude pannenkoek als ontbijt als we de avond er voor pannenkoeken gegeten hadden. Heerlijk
ja ik ook! Lekker!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Hebben we in NY een keer geprobeerd, vond ik toch niet zo'n succes.
In een pannenkoekhuis gooien ze er ook vlees enzo overheen, moest daar toch wel aan wennen in het begin.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:24 schreef Stormqueen het volgende:
Pannekoeken zijn gewoon lapjes gebakken deeg, gemaakt van meel, eieren en melk. Dus je kan er alles in vrotten wat je wil, het smaakt toch wel! Oh en ik heb nog een week vakantie
maar dat is dan meer omdat je dat zelf niet met een pannekoek associeert toch?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:25 schreef -moppie- het volgende:
[..]
In een pannenkoekhuis gooien ze er ook vlees enzo overheen, moest daar toch wel aan wennen in het begin.
En lekker hoor, nog een week vrij!
Precies, ik kende pannekoeken alleen met spek, stroop en bruine suiker....quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar dat is dan meer omdat je dat zelf niet met een pannekoek associeert toch?
picsquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag mijn nieuwe adidasjes aan
ik neem aan dat je de ragout er op je bord dan overheen doet?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:29 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vader maakte ze altijd met kaas, dat is nog steeds mijn lievelings. Oh, en met ragout
Spek is toch ook vlees....quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, ik kende pannekoeken alleen met spek, stroop en bruine suiker....
Ik maak van die kwark gewoon een zooi, gewoon er op smeren zoals met stroop, en dan lekker dik.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ik neem aan dat je de ragout er op je bord dan overheen doet?
hetzelfde als met de kwark?
In Eersel zit ook een goeie. Daar hebben ze pannenkoek met saté, volgens V was het erg lekker. (ik had appel/kaneel, lekker gewoontjequote:Op vrijdag 10 september 2010 09:37 schreef Inu het volgende:
[..]
Spek is toch ook vlees....
Het pannenkoekenhuis in Lierop is nog steeds het allerbestese ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |