Je hebt PMquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Nou ja ik ben het hier dus niet mee eens maar dat is mijn probleem, ik wilde het gewoon even zeggen
Dikke shitquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga met m'n beste vriendin en we gaan rondtouren met de auto. Beetje de baas uithangen in de Rockies en daarna door naar Vancouver.
Zal ik doen, beer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:41 schreef Bellatrix het volgende:
D
[..]
Dikke shitEcht leuk zo'n rondtrip. Doe de groeten aan Pamela Anderson.
Ik ken alleen perkele, omdat scheldwoord.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Cee het volgende:
Omenakakkel en mansikka. Dat is als het goed is appeltaart en aardbei in het fonetisch fins.
Gawd, leuk, slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga vanuit bed nog een 5e set tussen Youzhny en Wawrinka kijken. Welterusten!
Nou haar hart zal toch wel door gaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal ik doen, beer.
En als Celine Dion op de weg ligt: bocht eromheen of hobbel erover?
Kijk maar uit voordat ik jou ga PMenquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
Symen Avey PMen.Zou Sym haar naar het andere kamp kunnen brengen? Ben benieuwd.
![]()
![]()
Whehehequote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
Die Finnen drinken volgens mij ook liever wodka, dat werkt beterquote:Op vrijdag 10 september 2010 00:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Finland is echt tof welal is het bier een beetje aan de prijzige kant. Maar de keerzijde daarvan is dat je de volgende dag ook nog aanspreekbaar bent
Bij deze post hoort gewoon een spannend muziekje....quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
Als ik niet beter wist zou ik denken dat je twee russische vriendinnen hun nieuwe aankopen van de Hunkemöller aan je aan 't showen zijn.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga vanuit bed nog een 5e set tussen Youzhny en Wawrinka kijken. Welterusten!
Ja dat doen ze, echt als water.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die Finnen drinken volgens mij ook liever wodka, dat werkt beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |