quote:Ongelooflijk, wat kan jij zeiken zeg... Ze heeft een goed lopend topic. Er wordt gewoon 'geluld' en dan begin je over 'maar het is een vrouw'..
Op donderdag 23 mei 2002 15:08 schreef vosss het volgende:[..]
owja en dat het een vrouw is heeft hier zeker niks mee te maken he
![]()
Het eerste wat volgens mij de helft hier doet bij het zien van een soortgelijk topic is ff kijken of de topicstarter een man danwel een vrouw is. Als het een kerel blijkt wordt ie van alle kanten gebombardeerd met Hier kunnen newbie's zich voorstellen -deel V- etc.
En nu is het gezellig jaja.
Dan vinnik eik dat al die tig andere voorsteltopics die op slot zijn gezet omdat daar centrale topics voor zijn ook weer open moeten niet dan
daar zaten soms ook best gezellige tussenmaargoed, het het zal me jeuken ook
Sjesus zeg. hou eens even op, als het je niet bevalt, ga dan lekker terug naar de index en zoek een ander topic op..
Sim-pel
Opdat ik U van Harte Welkom mag heten.
quote:in sexualiteit
Op donderdag 23 mei 2002 15:23 schreef KP het volgende:
Op naar deel twee..
quote:mensen als jij zijn er gelukkig niet zoveel van...
Op donderdag 23 mei 2002 15:08 schreef vosss het volgende:[..]
owja en dat het een vrouw is heeft hier zeker niks mee te maken he
![]()
Het eerste wat volgens mij de helft hier doet bij het zien van een soortgelijk topic is ff kijken of de topicstarter een man danwel een vrouw is. Als het een kerel blijkt wordt ie van alle kanten gebombardeerd met Hier kunnen newbie's zich voorstellen -deel V- etc.
En nu is het gezellig jaja.
Dan vinnik eik dat al die tig andere voorsteltopics die op slot zijn gezet omdat daar centrale topics voor zijn ook weer open moeten niet dan
daar zaten soms ook best gezellige tussenmaargoed, het het zal me jeuken ook
quote:Jammer genoeg niet zul je bedoelen
Op donderdag 23 mei 2002 15:24 schreef Arma_Angelus het volgende:[..]
mensen als jij zijn er gelukkig niet zoveel van...
quote:pcies!
Op donderdag 23 mei 2002 15:16 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Ongelooflijk, wat kan jij zeiken zeg... Ze heeft een goed lopend topic. Er wordt gewoon 'geluld' en dan begin je over 'maar het is een vrouw'..
Sjesus zeg. hou eens even op, als het je niet bevalt, ga dan lekker terug naar de index en zoek een ander topic op..
Sim-pel
Vrouwen zijn ook mensen!
quote:Ik ben idd. niet helemaal gelukkig met de richting waar dit topic heen gaat (hoewel ik zelf ook gedeeltelijk verantwoordelijk ben)..
Op donderdag 23 mei 2002 15:24 schreef Berserker het volgende:[..]
in sexualiteit
Om nog even terug te komen op Lampe, Berserker... Ben jij een groot aanhanger van Lampe ?
Ik vindt het namelijk wel grappig dat je met Lampe aankomt, hoewel ik geen groot fan ben van hem. Maar in de kroeg zou het een goede openingszin zijn, haha..
Okay, nu sluit ik me vooralsnog even af van het onderwerp sex, toespelingen, ed. Anders blijf het maar doorgaan, dat is niet de bedoeling hier.
quote:Hoe kan ergens sex NIET de bedoeling zijn???
Op donderdag 23 mei 2002 15:33 schreef filosoofje het volgende:[..]
Okay, nu sluit ik me vooralsnog even af van het onderwerp sex, toespelingen, ed. Anders blijf het maar doorgaan, dat is niet de bedoeling hier.
quote:Tnx, was al bang dat ik weer niet gewaardeerd werd!
Op donderdag 23 mei 2002 15:32 schreef DaMSWer het volgende:
Net hier.. veel reacties, goede opmerkingen... geweldig!
Nu al dik in de + bij * NorthernStar
[Dit bericht is gewijzigd door Ryan3 op 23-05-2002 18:16]
quote:Erg interessant onderwerp... Kun je tipje van sluier oplichten...?
Op donderdag 23 mei 2002 14:17 schreef filosoofje het volgende:[..]
Nee, de beperkingen van de hedendaagse opvattingen over wetenschapsfilosofie en wetenschapsethiek
Maar toch welkom hier.
quote:Ken jij Sarieke Bok.
Op donderdag 23 mei 2002 14:01 schreef filosoofje het volgende:Mochten jullie nog vragen hebben.....
quote:Ik niet.....
Op donderdag 23 mei 2002 18:05 schreef MeneerTim het volgende:
Vind jij ook dat "De ontdekking van de hemel" de bijbel van de moderne filosofie is?
quote:Ik heb de andere reacties nog niet doorgelezen, maar dit verklaart wel meteen waarom dit topic al op 5 pagina's zit!
Op donderdag 23 mei 2002 14:01 schreef filosoofje het volgende:
studente
quote:Ik helemaal niet...
Op donderdag 23 mei 2002 18:08 schreef David Letterman het volgende:[..]
Ik niet.....
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ken je #frust trouwens al?
* paladin geeft IR een frust-award
|
|
| Forum Opties | |