quote:Nou mooi zo!
Op donderdag 23 mei 2002 14:13 schreef filosoofje het volgende:[..]
Och, zolang ik me netjes gedraag - zal dat wel loslopen. En een apart topic voor mij lijkt me wel terecht, haha
is het er dan toch van gekomen
Uhm... waar ga je je scriptie over doen?
Over de vraag of er wel waarheid is?
quote:Als je niet voor voortplanting op de aarde bent, wil je je duidelijk afzetten van de gewone dierenwereld. Waarom?
Op donderdag 23 mei 2002 14:04 schreef filosoofje het volgende:
Sorry, daarvoor ben ik hier niet.
quote:'Twee zaken vervullen het hart met steeds weer nieuwe en toenemende bewondering en eerbied, hoe vaker en langduriger het denken zich daarmee bezighoudt: de met sterren bezaaide hemel boven mij en de morele wet in mij.'
Op donderdag 23 mei 2002 14:12 schreef KP het volgende:
Wat is de onzin van het leven?
maar dan omgekeerd, uiteraard...
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:16 schreef speknek het volgende:
Als je niet voor voortplanting op de aarde bent, wil je je duidelijk afzetten van de gewone dierenwereld. Waarom?
quote:Nee, de beperkingen van de hedendaagse opvattingen over wetenschapsfilosofie en wetenschapsethiek
Op donderdag 23 mei 2002 14:15 schreef Eriksie het volgende:[..]
Nou mooi zo!
Uhm... waar ga je je scriptie over doen?
Over de vraag of er wel waarheid is?
quote:Ik zeg niet dat ik niet voor voortplanting op de aarde ben, ik zeg dat ik hier geen sexuele partner zoek.
Op donderdag 23 mei 2002 14:16 schreef speknek het volgende:[..]
Als je niet voor voortplanting op de aarde bent, wil je je duidelijk afzetten van de gewone dierenwereld. Waarom?
quote:Ik houd niet van dat dwepen met idolen.
Op donderdag 23 mei 2002 14:16 schreef filosoofje het volgende:
'Twee zaken vervullen het hart met steeds weer nieuwe en toenemende bewondering en eerbied, hoe vaker en langduriger het denken zich daarmee bezighoudt: de met sterren bezaaide hemel boven mij en de morele wet in mij.'
Net als Wittgenstein overigens.
quote:Okidokie!
Op donderdag 23 mei 2002 14:17 schreef filosoofje het volgende:[..]
Nee, de beperkingen van de hedendaagse opvattingen over wetenschapsfilosofie en wetenschapsethiek
quote:waar zoek je je sexuele partners doorgaans dan?
Op donderdag 23 mei 2002 14:18 schreef filosoofje het volgende:[..]
Ik zeg niet dat ik niet voor voortplanting op de aarde ben, ik zeg dat ik hier geen sexuele partner zoek.
quote:nou ja,het kan wel hoor....heb mijn vriend ook hier gevonden en gaat echt goed dus....zo zie je maar wat je hier tegen komt
Op donderdag 23 mei 2002 14:18 schreef filosoofje het volgende:[..]
Ik zeg niet dat ik niet voor voortplanting op de aarde ben, ik zeg dat ik hier geen sexuele partner zoek.
quote:Wittgenstein is ook nog niet lang genoeg dood om geidoliseerd te worden, toch ?
Op donderdag 23 mei 2002 14:19 schreef KP het volgende:[..]
Ik houd niet van dat dwepen met idolen.
Net als Wittgenstein overigens.
quote:misschien hield ie ook niet van dwepen met idolen?
Op donderdag 23 mei 2002 14:22 schreef filosoofje het volgende:[..]
Wittgenstein is ook nog niet lang genoeg dood om geidoliseerd te worden, toch ?
quote:Tevens uitstoot.
Op donderdag 23 mei 2002 14:20 schreef speknek het volgende:
Maar berserker heeft een uitmuntende genenpoel genenpoelproduktie.
quote:Dat geloof ik graag, hoewel ik Berserker niet ken. Het klinkt me als een stripfiguur/tekenfilm-karakter in de oren.
Op donderdag 23 mei 2002 14:20 schreef speknek het volgende:
Maar berserker heeft een uitmuntende genenpoel.
Ik ontmoet mijn partners echter liever in het echte leven..
quote:
Op donderdag 23 mei 2002 14:23 schreef Berserker het volgende:
Tevens uitstoot.
Ik ben zelf nog geen doorgewinterde fok!ker, en lees meestal passief mee, politieke berichten laat ik gewoon de revue passeren en nieuwe topics in het forum open ik meestal gelijk (pure nieuwsgierigheid). Ik kan je als beginnende fok!ker 1 ding aanraden. voordat je zelf een nieuw topic wilt openen.... zoek eerst even of er al niet 1 bestaat over jouw gekozen onderwerp!... dat voorkomt een hoop geneuzel in nietsbetekenende forums, en hoeven ze er ook geen slotje op te gooien...
Ik Zit ook ie-de-re dag te fokken, en lees alles wat er binnenkomt. van cd-reviews tot de nieuwste nieuwsberichten.
kortom... we zullen elkaar nog wel es tegenkomen
Veel plezier op Fok!
quote:Welkom,
Op donderdag 23 mei 2002 14:01 schreef filosoofje het volgende:
Mochten jullie nog vragen hebben.....
Misschien dat jij deze vraag kunt beantwoorden, want niemand anders kan er een definitief antwoord over geven:
"Wat is nou precies de zin van het leven?"
[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 23-05-2002 14:29]
quote:Nou, in cafe Polly natuurlijk. DE plek waar je regelmatig Vergruizers tegen het lijf kunt lopen...
Op donderdag 23 mei 2002 14:20 schreef Eriksie het volgende:[..]
waar zoek je je sexuele partners doorgaans dan?
quote:*Rinkeldekinkel!!*
Op donderdag 23 mei 2002 14:24 schreef filosoofje het volgende:Ik ontmoet mijn partners echter liever in het echte leven..
quote:I'll be anything you want me to, baby.
Op donderdag 23 mei 2002 14:24 schreef filosoofje het volgende:[..]
Dat geloof ik graag, hoewel ik Berserker niet ken. Het klinkt me als een stripfiguur/tekenfilm-karakter in de oren.
quote:Bwe he heik ook
Ik ontmoet mijn partners echter liever in het echte leven..
quote:Er moet NU afgekarnd worden!
Op donderdag 23 mei 2002 14:26 schreef Eriksie het volgende:[..]
Weet je wat jij moet doen? Je moet het gewoon niet doen. En dan ontzettend afgaan. Dat moet je doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |