Bedankt voor het openen.....quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond Alors. zeg, begreep u nu goed dat gij van het vrouwelijk geslacht zijt?
sorry, ik dacht dat ik de laatste was. kom er nooit helemaal uit of je met de 300e of met de 301e post de laatste bent. zal voortaan beter opletten en niet meer zo spammen, maar ik had zon mooie titel in gedachtenquote:
Gewoon de allerlaatste post, is toch niet zo vreselijk moeilijk?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat ik de laatste was. kom er nooit helemaal uit of je met de 300e of met de 301e post de laatste bent. zal voortaan beter opletten en niet meer zo spammen, maar ik had zon mooie titel in gedachten
eigenlijk niet hequote:Op donderdag 9 september 2010 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon de allerlaatste post, is toch niet zo vreselijk moeilijk?
kom je daar nu pas achter?quote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond Alors. zeg, begreep u nu goed dat gij van het vrouwelijk geslacht zijt?
Ah okay, nee je hebt ook Saybia, daarvan heeft ook iemand zijn vrouw verloren, ik dacht misschien is die solo gegaan ofzo...quote:Op donderdag 9 september 2010 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
gefunden: http://en.wikipedia.org/wiki/Alain_Johannes
en dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 9 september 2010 22:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ah okay, nee je hebt ook Saybia, daarvan heeft ook iemand zijn vrouw verloren, ik dacht misschien is die solo gegaan ofzo...
't is dat ik morgen pas om kwart over 9 weg moet, anders zou ik er niet voor wakker blijven. en ik weet ook nog niet of ik dat nu wel doequote:Op donderdag 9 september 2010 22:52 schreef alors het volgende:
Wanneer wordt ie nou uitgereikt? Ik moet morgen weer naar school enzo, vroeg op...
6.15 hierquote:Op donderdag 9 september 2010 22:52 schreef alors het volgende:
Wanneer wordt ie nou uitgereikt? Ik moet morgen weer naar school enzo, vroeg op...
Nog wel meer hoor, complete lijstquote:Op donderdag 9 september 2010 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
ah, ik hoor nu pas wie er genomineerd zijn.
Bettie Serveert: ken ik alleen van naam
Hef: 1 of andere mij onbekende reppert
Tim Knol: die zal dan wel winnen...
god, ik moet meer alternatieve nederlandse muziek luisteren. ken bijna niets! Geef em dan maar aan The MAd Trist want die had ik bijna live gezien :squote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
Nog wel meer hoor, complete lijst
Bettie Serveert - Pharmacy Of Love (Palomine/PIAS)
The Black Atlantic - Reverence For Fallen Trees (Beep!Beep!)
DeWolff - Strange Fruits And Undiscovered Plants (REMusic)
Fresku - Fresku (TopNotch/Universal)
Hef - Hefvermogen (Noah's Ark/PIAS)
I Am Oak - On Claws (Snowstar)
Tim Knol - Tim Knol (Excelsior/V2)
The Mad Trist - Pay The Piper (PIAS)
The Madd - The Madd Are Pretty Quick (Excelsior/V2)
Moss - Never Be Scared/Don't Be A Hero (Excelsior/V2)
Önder & FS Green - De Kassier (Noah's Ark/PIAS)
2562 - Unbalance (Tectonic/Rush Hour)
quote:Op donderdag 9 september 2010 22:55 schreef alors het volgende:
[..]
jij wint, maar om kwart voor 12 het verlossende woord.
ik zit het nog wel even uitquote:Op donderdag 9 september 2010 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga dus pitten, dat wordt me te laat![]()
Trustenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga dus pitten, dat wordt me te laat![]()
Erg veel zin inquote:Op donderdag 9 september 2010 22:46 schreef Evertjan het volgende:
maar ff mee lurken hier morgen trouwens Veenstra in de ochtend!!!
Je ziet toch een vrouwtjesfiguurtje naast haar naamquote:Op donderdag 9 september 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
haha, die vallen me nu pas op!quote:Op donderdag 9 september 2010 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je ziet toch een vrouwtjesfiguurtje naast haar naam
volgens mij niet...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:34 schreef alors het volgende:
Gaan zij het nu worden omdat ze nu op het podium staan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |