... en een logopedist...quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:10 schreef THEFXR het volgende:
whaha, dat breed poseren van hem, hij kan wel een paar kuurtjes gebruiken.
Hij is tenminste een klein beetje afgetraind, in tegenstelling tot die bierbuiken hier in KLBquote:
met een b-rang chick die ie al van te voren kendequote:Op zaterdag 11 september 2010 13:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sniper is de enige die heeft geneukt
Morgen, weet niet precies hoe laat.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Wanneer komt de herhaling op tv en welke zender ?
Gelukkig niet. SBS weet er vast twee reclameblokken van 10 minuten in te plakken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef mrcool het volgende:
Programma was beter op zn plek geweest bij SBS6...
Lelijk is ie niet hoor. Ik zou hem iig niet afslaan.quote:
Hoop geen zwembad acties, dat begint echt te vervelen.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:41 schreef Splutje het volgende:
Sterretje vertelde gister dat er nog heel wat actie te verwachten valt
Dat is gewoon onzekerheid.quote:Op zaterdag 11 september 2010 23:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ben ik nou de enige die Joker er van verdenk constant aan de drugs te zijn?
Hij loopt maar als een debiel te draaien met zn kop, een opgetrokken smile en supergrote ogen.
God waar heb ik dat eerder gezien?
nee, je bent niet de enigequote:Op zaterdag 11 september 2010 23:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ben ik nou de enige die Joker er van verdenk constant aan de drugs te zijn?
Hij loopt maar als een debiel te draaien met zn kop, een opgetrokken smile en supergrote ogen.
God waar heb ik dat eerder gezien?
Nee, dan had ik geweigerd te kijken.quote:Op zaterdag 11 september 2010 21:05 schreef mrcool het volgende:
Programma was beter op zn plek geweest bij SBS6...
Dan was het denk ik ook minder succesvol gewordenquote:Op zondag 12 september 2010 00:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, dan had ik geweigerd te kijken.
Eens, SBS stoot een hele grote groep mensen af puur om de naam. Met RTL heb ik minder moeite.quote:Op zondag 12 september 2010 00:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan was het denk ik ook minder succesvol geworden
Een stuk of wat.quote:Op zondag 12 september 2010 01:50 schreef mrcool het volgende:
Hoeveel delen zijn er eigenlijk van opgenomen?
Er zouden er nog 8 komen zei Joker gister bij 538.quote:Op zondag 12 september 2010 01:50 schreef mrcool het volgende:
Hoeveel delen zijn er eigenlijk van opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |