Een van mijn vriendinnen heeft haar op hyves!quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat is dr zeker weten
die is kwijtgelopen en komt zondag weer terugquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef Michhas het volgende:
Waar blijft die hyves van Chocolate-chick nou?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef Michhas het volgende:
Waar blijft die hyves van Chocolate-chick nou?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die is kwijtgelopen en komt zondag weer terug
haha ik ga zn hyves even spottenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:12 schreef Baalhaar het volgende:
update: TS is een fotografie nerdje.
sinds wanneer kun je geen anoniem respect meer geven?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik ga zn hyves even spotten
Mag ik hem nu?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die is kwijtgelopen en komt zondag weer terug
quote:
Het zijn allemaal smatjes of emo's?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:15 schreef Baalhaar het volgende:
update: TS ze vriendinnen hebben een aparte kledingkeuze.
wordt hij geraakt?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:16 schreef n8n het volgende:
Lach gewoon mee met de grappen, laat niet merken dat je geraakt wordt
gaat richting dat tweede. Beetje lady gaga achtig.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:16 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het zijn allemaal smatjes of emo's?
Geen idee maar als hij zich er aan stoort zal dat wel opvallen, extra voer om verder te gaan.quote:
hij moet altijd een traantje wegpinkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:17 schreef n8n het volgende:
[..]
Geen idee maar als hij zich er aan stoort zal dat wel opvallen, extra voer om verder te gaan.
ik dacht aan socios maar dat is de treinenafdelingquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:19 schreef Baalhaar het volgende:
update: TS heeft site met eigen feuteu's.
Hmmm... daar kan het niet aan liggen? Ik ken zelfs vliegtuigspotters die het nog goed bij de meiden doen.
Is het Laura?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |