Wat een noob ben jij zegquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan iemand ff link plaatsen naar zn hyves?
dat mag toch nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan iemand ff link plaatsen naar zn hyves?
sorry dacht alleen in klb, en ik had geen zin om 4324 pagina's met brad af te gaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:51 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
dat mag toch niet
zoek op 'brad' dan zie je hem op de 2e pagina staan.
zie PM'tje.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry dacht alleen in klb, en ik had geen zin om 4324 pagina's met brad af te gaan
Waarom geef je mij nietquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sorry dacht alleen in klb, en ik had geen zin om 4324 pagina's met brad af te gaan
Omdat wij niet uit onze bek meuren?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:54 schreef ThePianoMan het volgende:
kijk die sukkels hier eens allemaal jaloers zijn
quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:54 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat wij niet uit onze bek meuren?
Haha ik denk hetquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:54 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Omdat wij niet uit onze bek meuren?
HYVESquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef braddofiel het volgende:
goed ik heb al 3 uitnodigingen binnen
alleen door me brakke internet is hyves weer eens sloom en als ik accepteren klik blijft dat dingetje maar ronddraaien
dusik accepteer jullie wel als ie het weer even doet
ik verwijder je gewoon weer zodra je veel respects hebt gekregen h00r.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef braddofiel het volgende:
alleen door me brakke internet is hyves weer eens sloom en als ik accepteren klik blijft dat dingetje maar ronddraaien
het is niet dat we het doen omdat we zo aardig zijn maar ik wil even spotten wat de reden is voor de pesterijenquote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef braddofiel het volgende:
Thanks for the info ouwe!quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:57 schreef braddofiel het volgende:
ja hoe heet die bitch trouwens?quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is niet dat we het doen omdat we zo aardig zijn maar ik wil even spotten wat de reden is voor de pesterijen
quote:
Wat vind je wel fijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nuttig om te weten ja. pest braddie niet zo
![]()
hou op ik vind dit niet fijn
als jij m opent ben je een schatquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Michhas het volgende:
Hahaha dit topic gaat van kwaad naar erger
Ik denk dat hij onderhand wel naar ONZ kan
Dicht bedoel jequote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Michhas het volgende:
nee dat is dus gemeen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:00 schreef Michhas het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |