nouja het zit wel wat anders in elkaar, ik weet niet of dat meisje respect krijgt voor je als je dr een blauw oog mept o.i.d.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:11 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Vrouwen willen toch altijd gelijk zijn?
Dan stem ik voor gelijke straffen
Als een jongen je elke dag het leven zuur maakt geef je hem na een tijd een klap.
Meestal ben je daarna gewoon goede vrienden ook.
Mijn betere vrienden op school had ik meestal pas na een ruzie. de hele tijd dom tegen elkaar doen tot dat er 1 zo pissig word dat hij die ander een goede klap geeft. Dan weet je elkaars grenzen, heb je wat meer respect.. (ja ik weet dat het raar klinkt, ik ben ook helemaal niet zo'n aso of vechtersbaas, maar zo werkt het wel)
Maar als je exact het zelfde verhaal hebt met een vrouw ben je op eens een zwakke klootzak?
je kijkt teveel tvquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
Of of of, je kan heel hard wegrennen!
Of of of, als ze blij doet pak je haar gewoon op haar bek, tong in haar keel, huppatee! Dan kan ze niks meer zeggenen ook geen klasgenoten roepen
en vervolgens zeg je tegen iedereen dat zij is begonnen
Dan is ze de kneus, en jij de held
Wat heb ik toch goede adviezen
Nee ok, en ook niet echt omdat ze wat zegt.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja het zit wel wat anders in elkaar, ik weet niet of dat meisje respect krijgt voor je als je dr een blauw oog mept o.i.d.
als je slaat prima maar de hamvraag is natuurlijk of ze en de rest van de klas respect voor je krijgt omdat je het (populairste) meisje slaat.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:15 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Nee ok, en ook niet echt omdat ze wat zegt.
Maar je hebt echt bizarre "meisjes" die om zich heen slaan, en het dan zoo bizar vinden dat je een keer terug slaat..
Maar ik zal wel een van de weinigen zijn die zo denken?
In deze situatie was mijn Zinédine Zidane gewoon een fok opmerking hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als je slaat prima maar de hamvraag is natuurlijk of ze en de rest van de klas respect voor je krijgt omdat je het (populairste) meisje slaat.
maar daar heeft TS toch niks aanquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:21 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
In deze situatie was mijn Zinédine Zidane gewoon een fok opmerking hoor
Maar ik vond het wel een interessante discussie.
prima idee, heb je ruzie met een meid pak dr op dr bekquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt... Maar het zou wel leuk zijn
Verder heb ik een gigantische fantasie
vrouwenlogica, dat snappen jullie toch niet.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef juxtaposition het volgende:
Dan gewoon eens goed vragen wat nou haar probleem is.
Misschien dat daar iets uitkomt waar we hem mee kunnen helpen?![]()
Misschien heeft hij ooit onbewust iets gedaan wat ze hem nooit vergeven heeft, misschien wil ze gewoon stoer doen voor de klas door dom te doen tegen hem. en misschien vind ze hem stiekem gewoon leuk
Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n slecht ideequote:Op vrijdag 10 september 2010 11:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt... Maar het zou wel leuk zijn
Verder heb ik een gigantische fantasie
Als ze hem lekker vindt, en dat vindt ze volgens jou theorie, vindt ze het juist leuk als hij dat doet en blijft ze doorgaan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:25 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n slecht idee
Als ze dan boos is kan je altijd nog zeggen van: ik word helemaal wild van je als je zo bitchy doet!![]()
Dan denk ik dat ze zich voortaan wel inhoud.
Exactlyquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:25 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n slecht idee
Als ze dan boos is kan je altijd nog zeggen van: ik word helemaal wild van je als je zo bitchy doet!![]()
Dan denk ik dat ze zich voortaan wel inhoud.
Zie het als een verzoeningquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
prima idee, heb je ruzie met een meid pak dr op dr bek
Ach, heeft ie in elk geval een vriendinquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als ze hem lekker vindt, en dat vindt ze volgens jou theorie, vindt ze het juist leuk als hij dat doet en blijft ze doorgaan.
dat bedoel ik nou!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:27 schreef zquing het volgende:
Mensen die denken dat praten helptDaar zijn pubers vaak te simpel voor. Je moet laten zien wie de baas is, maar als man zijnde mag je natuurlijk geen vrouwen slaan
En van die chick natuurlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
we hebben natuurlijk wel pics van de TS nodig om te beoordelen of hij nou echt zo lekker is als hij zegt. straks is ie spuuglelijk en gaat hij door onze schuld dat meiske zoenen terwijl ze m pest omdat ie lelijk is.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
we hebben natuurlijk wel pics van de TS nodig om te beoordelen of hij nou echt zo lekker is als hij zegt. straks is ie spuuglelijk en gaat hij door onze schuld dat meiske zoenen terwijl ze m pest omdat ie lelijk is.
dat is overbodig maar vooruitquote:
Ja alleen vindt iedereen op school hem da fucking gestoordquote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef juxtaposition het volgende:
[..]Dan is hij zeker weten van zn probleem af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |