sorry liet me een beetje gaanquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:46 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
ga je op andere lopen zeiken dat ze gemeen doen
zie jezelf nou.
jongen wat boeit dat bij mij op school scheppen we juist op over hoe vaak we aftrekken per dag.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef braddofiel het volgende:
ze verzint ter plekke dingen over me die niet waar zijn
zo kwam ze met een verhaaltje dat ik me elke dag 8 keer aftrek
en vervolgens word ik dan de hele dag belachelijk gemaakt.
en dat soort dingen
1. wat voor dingen dan, bv dat je een ziekte hebt ofzo?quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef braddofiel het volgende:
en dat soort dingen
Antwoord: ik heb tenminste een seksleven.. en ik trek me liever 8 keer per dag af dan dat ik ooit mn piemel in jou steek...quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef braddofiel het volgende:
en dat soort dingen
cool. wist niet dat meisjes het zo vaak deden.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
1. wat voor dingen dan, bv dat je een ziekte hebt ofzo?
2. dat is toch niet erg? is heel normaal
3. met wat wordt je dan belachelijk gemaakt
Dat is natuurlijk omdat ze voor geen meter kan pijpenquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:50 schreef braddofiel het volgende:
Dan zeg je ik ben familie van Bert, jij zeker van qtsuluquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef braddofiel het volgende:
ik krijg dan gewoon de hele dag kutopmerkingen enzo
en ik had ooit een. naja. soort van unibrow
er zaten daar een paar haartjes en daar wist ze me altijd mee te pesten, en sinds het weg is verteld ze iedereen dat ik me wenkbrauwen 'scheer' =\
nou nog oefenen op dit soort antwoorden binnen een seconde te verzinnen. Je komt er wel jongen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Antwoord: ik heb tenminste een seksleven.. en ik trek me liever 8 keer per dag af dan dat ik ooit mn piemel in jou steek...
wie heeft het over meisjesquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
cool. wist niet dat meisjes het zo vaak deden.
Kheb dan wel weer is gehoord van meiden die het onder de les deden, maarja daar ken ik dan ook weer een paar jongens van.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk omdat ze voor geen meter kan pijpen
is lullig als je dichtklaptquote:Op vrijdag 10 september 2010 15:53 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
nou nog oefenen op dit soort antwoorden binnen een seconde te verzinnen. Je komt er wel jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |