Nou in dat geval hoef je nog maar een jaartje en zorg je daarna gewoon dat je op een school terecht komt waar niemand van je vorige zit. En dan gelijk vanaf het begin een baas zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:25 schreef braddofiel het volgende:
dat ben ik dus ook van plan, maar aan de andere kant ben ik gewoon bang dat het erger word
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:42 schreef robr0 het volgende:
jat vermoord haar tas en pleur die haar in de sloot
Dat dus. Mensen worden nooit zomaar (al is het maar om de kleinste reden) gepest.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:23 schreef Baalhaar het volgende:
Het zou helpen door te vertellen vanwege wat ze je pesten, dus wat die bitch zegt...
quote:Op donderdag 9 september 2010 19:42 schreef robr0 het volgende:
jat haar tasmoeder en pleurneem die in de sloothaar kont
Dit is natuurlijk gewoon een meesterlijk idee.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:24 schreef Jahr00n het volgende:
Klap degene met de grootste bek tegen je. Het liefst als iedereen staat te kijken.
En ja meisjes mag je ook gewoon slaan.
Ze waren warschijnlijk 3 en 4?quote:Op donderdag 9 september 2010 18:28 schreef Baalhaar het volgende:
Gewoon laten zien dat je boas bent.
Doe ik ook altijd bijbdat soort irritante wijven.
Zodra ze kinderachtig gaan doen vervalt de 'gentleman regel' en kun je meiden op dezelfde manier behandelen als jongens.
Gewoon dreigen en als ze door gaat der op der smoel slaan.
Edit: niet dat ik dat ooit heb gedaan me reputatie (2 boys in elkaar geslagen) schrikt de meesten al meteen af
Mee eens.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:24 schreef Jahr00n het volgende:
Klap degene met de grootste bek tegen je. Het liefst als iedereen staat te kijken.
En ja meisjes mag je ook gewoon slaan.
Hou op!quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:03 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Mee eens.
Dames mag je niet slaan, maar van die stront snolletjes moeten soms gewoon een klap hebben
Ik zeg, loop naar dr toe en zet een mooie Zinédine Zidane.
Vrouwen willen toch altijd gelijk zijn?quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hou op!ik vind dit niet fijn
![]()
maar hoe dan ook als je haar slaat krijg je helemaal erge ruzie met je klasgenoten aagezien ze aan haar kant staanen stel je voor dat die sukkel die we uitlachen die chick slaat dan moeten we hem opwachten, dan krijgen we hier op fok volgende week een topic over dat hij is opgewacht.
Ik zou gewoon wat bijdehante reacties op FOK! lezen en die komen goed van pas als je dr dr mond wil snoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |