abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86250000

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2010 12:47:52 ]
pi_86250052
Het zou helpen door te vertellen vanwege wat ze je pesten, dus wat die bitch zegt...
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_86250089
Klap degene met de grootste bek tegen je. Het liefst als iedereen staat te kijken.

En ja meisjes mag je ook gewoon slaan.
pi_86250097

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2010 12:48:06 ]
pi_86250177
Gewoon laten zien dat je boas bent.
Doe ik ook altijd bijbdat soort irritante wijven.
Zodra ze kinderachtig gaan doen vervalt de 'gentleman regel' en kun je meiden op dezelfde manier behandelen als jongens.

Gewoon dreigen en als ze door gaat der op der smoel slaan. :9

Edit: niet dat ik dat ooit heb gedaan me reputatie (2 boys in elkaar geslagen) schrikt de meesten al meteen af :')
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
pi_86250227
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:25 schreef braddofiel het volgende:
dat ben ik dus ook van plan, maar aan de andere kant ben ik gewoon bang dat het erger word :'(
Nou in dat geval hoef je nog maar een jaartje en zorg je daarna gewoon dat je op een school terecht komt waar niemand van je vorige zit. En dan gelijk vanaf het begin een baas zijn. :')
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2010 @ 18:45:06 #7
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_86250755
Het zal niet in je karakter zitten maar je zal haar toch een keer flink publiekelijk te zeik moeten zetten. Alleen zo gaat ze ermee stoppen, en je houdt dit geen jaar vol.... Bespied haar en probeer een zwakke plek te vinden. Wanneer ze je dan weer te zeik zet: BAM onverwachts en (liefst verbaal, anders krijg je problemen) keihard op haar nummer zetten. Goed voorbereiden je actie, en niet bang zijn. Die meid is vast heel onzeker en veel minder stoer dan ze lijkt, anders deed ze dit niet.

Power to ya! :*
Are you fokking to me?
pi_86252615
jat haar tas en pleur die in de sloot
pi_86253001
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:42 schreef robr0 het volgende:
jat vermoord haar tas en pleur die haar in de sloot
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_86254061
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:23 schreef Baalhaar het volgende:
Het zou helpen door te vertellen vanwege wat ze je pesten, dus wat die bitch zegt...
Dat dus. Mensen worden nooit zomaar (al is het maar om de kleinste reden) gepest.
Op dinsdag 23 november 2010 02:22 schreef Braddie het volgende:
Haal van internet af man.
pi_86254171
quote:
Op donderdag 9 september 2010 19:42 schreef robr0 het volgende:
jat haar tasmoeder en pleurneem die in de sloothaar kont
Masturbatie is goed voor de prostaat.
  donderdag 9 september 2010 @ 20:26:54 #12
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_86254411
Probeer op alle mogelijke manieren die bitch belachelijk te maken, ook al klinkt het heel laag het kan het probeem verhelpen.
Kom gewoon lekker voor je jezelf op en dan zullen anderen ook wel zien dat zij verkeerd zit.

Wat er ook gebeurd het is je laatste jaar dus geniet en maak lol volgend jaar ben je van ze af. :P
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_86255584
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:24 schreef Jahr00n het volgende:
Klap degene met de grootste bek tegen je. Het liefst als iedereen staat te kijken.

Dit is natuurlijk gewoon een meesterlijk idee.

Je kunt ook gewoon natuurlijk met je ouders praten ipv op een forum vol kansloze nerds gaan vragen wat je zou moeten doen eh.

Praat een keer met dat wijf en vraag gewoon redelijk waarom ze zo doet.

Als je shit terugkrijgt, dan heb je alle recht om d'r op de bek te rossen, je hebt 't namelijk geprobeerd... dus dan mag 't.
It's not that I'm lazy, it's that I just don't care.
pi_86257978
je moet haar niet slaan,, je mag geen meisjes slaan, gewooon in hun buik schoppen ^O^
If a turtle loses his shell, is he naked or homeless?
  donderdag 9 september 2010 @ 21:47:36 #15
288966 Nitrouz
Voor die leventje
pi_86258091
Pis over haar fiets heen in de pauze ! _O_
pi_86260534
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:28 schreef Baalhaar het volgende:
Gewoon laten zien dat je boas bent.
Doe ik ook altijd bijbdat soort irritante wijven.
Zodra ze kinderachtig gaan doen vervalt de 'gentleman regel' en kun je meiden op dezelfde manier behandelen als jongens.

Gewoon dreigen en als ze door gaat der op der smoel slaan. :9

Edit: niet dat ik dat ooit heb gedaan me reputatie (2 boys in elkaar geslagen) schrikt de meesten al meteen af :')
Ze waren warschijnlijk 3 en 4?

Tjsongejonge, wat voor soort verhalen dat je tegenkomt he :O
pi_86261554
School afmaken en MBO gaan doen.
pi_86261824
misschien vindt ze je leuk :P
Gewoon kutopmerkingen terugmaken!
dus
  donderdag 9 september 2010 @ 23:14:17 #19
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_86261884
Mensen kunnen zwakke mensen snel onderscheiden
pi_86268059
Als je een vrouw slaat krijg je er ook niet bepaald een betere reputatie op.
Gewoon flink in de zeik zetten.
Kwets haar hard.
404 - Not Found
pi_86269197
Ik denk dat het door je UI komt :')
pi_86270958
wat zeggen ze tegen je dan
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_86271321
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:24 schreef Jahr00n het volgende:

Mee eens.
Dames mag je niet slaan, maar van die stront snolletjes moeten soms gewoon een klap hebben :)
Ik zeg, loop naar dr toe en zet een mooie Zinédine Zidane.
pi_86271395
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:03 schreef juxtaposition het volgende:

[..]

Mee eens.
Dames mag je niet slaan, maar van die stront snolletjes moeten soms gewoon een klap hebben :)
Ik zeg, loop naar dr toe en zet een mooie Zinédine Zidane.
Hou op! :@ ik vind dit niet fijn :{w

maar hoe dan ook als je haar slaat krijg je helemaal erge ruzie met je klasgenoten aagezien ze aan haar kant staan :7 en stel je voor dat die sukkel die we uitlachen die chick slaat dan moeten we hem opwachten, dan krijgen we hier op fok volgende week een topic over dat hij is opgewacht.

Ik zou gewoon wat bijdehante reacties op FOK! lezen en die komen goed van pas als je dr dr mond wil snoeren.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_86271546
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:06 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

Hou op! :@ ik vind dit niet fijn :{w

maar hoe dan ook als je haar slaat krijg je helemaal erge ruzie met je klasgenoten aagezien ze aan haar kant staan :7 en stel je voor dat die sukkel die we uitlachen die chick slaat dan moeten we hem opwachten, dan krijgen we hier op fok volgende week een topic over dat hij is opgewacht.

Ik zou gewoon wat bijdehante reacties op FOK! lezen en die komen goed van pas als je dr dr mond wil snoeren.
Vrouwen willen toch altijd gelijk zijn?
Dan stem ik voor gelijke straffen :)
Als een jongen je elke dag het leven zuur maakt geef je hem na een tijd een klap.
Meestal ben je daarna gewoon goede vrienden ook.

Mijn betere vrienden op school had ik meestal pas na een ruzie. de hele tijd dom tegen elkaar doen tot dat er 1 zo pissig word dat hij die ander een goede klap geeft. Dan weet je elkaars grenzen, heb je wat meer respect.. (ja ik weet dat het raar klinkt, ik ben ook helemaal niet zo'n aso of vechtersbaas, maar zo werkt het wel)
Maar als je exact het zelfde verhaal hebt met een vrouw ben je op eens een zwakke klootzak?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')