Tofquote:Op donderdag 9 september 2010 19:43 schreef Copycat het volgende:
Amy gaat meedoen op het tribute album ter ere van de 77e verjaardag van Quincy Jones.
77! Quincy!
zie je dat ik wel gelijk had, vroeger was ze vollerquote:Op donderdag 9 september 2010 19:45 schreef Noek het volgende:
GaGa bij boiling point van MTV.
[ afbeelding ]
Wel wat voller ja.
quote:
Mooi, dan heb je hem alvast aan staan voor Chersoquote:Op donderdag 9 september 2010 20:33 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het ook maar opgezet....sort of extra poging
quote:De hoge belastingschuld van een rijleraar heeft een examenkandidaat in de problemen gebracht. De man kon niet verder met zijn rijexamen, omdat de politie de lesauto tijdens een grote verkeerscontrole in Deventer in beslag nam.
Zag ik het toch goed.quote:
Veel plezier, maak er iets leuks van.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:01 schreef spuitje het volgende:
Zo.................koffer is gepakt, auto volgetankt, aanhanger er achter gehangen. kan morgen zo op reis! Ga lekker een weekendje op stap met een vriendin en om het nuttige met het aangename te verenigen neem ik dus een aanhanger vol spullen mee voor jongste die sinds maandag in Groningen studeert. Zij en haar jongste broertje komen die aanhanger morgen ergens oppikken, we gaan gezellig samen even lunchen en dan ga ik naar vriendin en zij samen met haar broertje weer naar Groningen. De laptop blijft thuis, wil even niet internetten, wil gewoon even alleen maar genieten van een weekend weg!
veel plezier geniet van je meisje en rijd voorzichtigquote:Op donderdag 9 september 2010 23:01 schreef spuitje het volgende:
Zo.................koffer is gepakt, auto volgetankt, aanhanger er achter gehangen. kan morgen zo op reis! Ga lekker een weekendje op stap met een vriendin en om het nuttige met het aangename te verenigen neem ik dus een aanhanger vol spullen mee voor jongste die sinds maandag in Groningen studeert. Zij en haar jongste broertje komen die aanhanger morgen ergens oppikken, we gaan gezellig samen even lunchen en dan ga ik naar vriendin en zij samen met haar broertje weer naar Groningen. De laptop blijft thuis, wil even niet internetten, wil gewoon even alleen maar genieten van een weekend weg!
Ik ben er ook bang voor, want na een off night volgt vaak een off dayquote:Op vrijdag 10 september 2010 08:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Have fun!
mogguh, dit wordt een offday. Ik voel 't.
Jij bent nog drukker dan dat je voor je baas was, of lijkt dat maar zo? Allemaal opdrachten 'voor jezelf'quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:41 schreef Copycat het volgende:
Even kijken of ik nog wat inspiratie kan halen uit een dubbele espresso.
Ik hou zo niet van technische teksten. Dan snap ik niet meer wat ik schrijf.
Voor mijn baas was ik de laatste tijd ook niet echt meer druk bezig, maar ik mag inderdaad zeker niet klagen. Ik krijg elke dag aardig gevuld, maar wel op een relaxte manier en als ik het financieel bekijk, is de huidige situatie ook een stuk rooskleuriger.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij bent nog drukker dan dat je voor je baas was, of lijkt dat maar zo? Allemaal opdrachten 'voor jezelf'?
Dus dat, als het eenmaal loopt, dan blijft het vast goed gaan. Je hebt toch ook een aantal vaste klanten, waar je dingen voor doet, die prijzen je dan vanzelf weer aan bij andere, en zo gaat dat door.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeker niet, maar juist de beginperiode is voor veel starters erg moeilijk. Nice
Ik heb het nog niet gezien, mis ik er iets aan. Wat is zo lees is het net als 't is hier fantastisch' maar dan anno 2010, klopt dat?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Ze moeten Oh, Oh ... wel consequenter vertalen vind ik. Ik heb echt de grootste moeite om ze allemaal goed te verstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |