Sorry, ik kan me niet vinden in deze klacht.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:17 schreef Lambiekje het volgende:
Hel en verdoemenis. Man wat is Microsoft Word een smerig stuk kutsoftware.
Totaal onwerkbaar.
Waarom gooit het constant de layout in de war. Teksten die verspreid over meerdere pagina getoond worden dwars door elkaar heen op het moment dat je een shift-enter geeft.
Ik geloof direct dat men zelfmoord pleegt omdat dit verrekte kutprogramma gewoon NIET doet wat je wil.
DOOD aan M$ Word
Base is anders handiger om mee te werken dan Access.quote:
Kort samengevat: Word 2007 is bloatware...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoezo slechter?
Word 2007 heeft veel meer leuke functies ja, maar als het totaal de kluts kwijt raakt als je 50 plaatjes in een document verwerkt dan heb je daar maar heel weinig aan.
Dat is echt eenquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
People don't want unnecessary features that don't function.
People only want software that just works.
Ik heb liever een simpele Japanner die tenminste altijd rijdt, dan de meest superdeluxe Renault waar je elke week wel een keer langs de snelweg stil komt te staan met een zeer vage storing en je het telefoonnummer van de dienst autoservice uit je hoofd kent.
Ik heb zelf mijn cv in latex... En lever dat als keurige .pdf aan bij het betreffende bedrijf. En ja hoor, komt er een mailtje: Heeft u uw cv ook in Word?
Gewoon een link naar Adobe Reader of Foxit o.i.d. terugmailen (of gewoon dat je van de sollicitatie afziet omdat je een vooruitstrevender bedrijf zoekt op IT-gebiedquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
People don't want unnecessary features that don't function.
People only want software that just works.
Ik heb liever een simpele Japanner die tenminste altijd rijdt, dan de meest superdeluxe Renault waar je elke week wel een keer langs de snelweg stil komt te staan met een zeer vage storing en je het telefoonnummer van de dienst autoservice uit je hoofd kent.
Ik heb zelf mijn cv in latex... En lever dat als keurige .pdf aan bij het betreffende bedrijf. En ja hoor, komt er een mailtje: Heeft u uw cv ook in Word?
Of je cv op een kleitablet opsturen!quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef Henno het volgende:
[..]
Gewoon een link naar Adobe Reader of Foxit o.i.d. terugmailen (of gewoon dat je van de sollicitatie afziet omdat je een vooruitstrevender bedrijf zoekt op IT-gebied)
Foxit.quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:09 schreef Henno het volgende:
[..]
Gewoon een link naar Adobe Reader of Foxit o.i.d. terugmailen (of gewoon dat je van de sollicitatie afziet omdat je een vooruitstrevender bedrijf zoekt op IT-gebied)
Inderdaad. Die Adobe Reader is een enorm gedrocht geworden. 95,6 MB voor een bestandenviewer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Foxit.
Adobe Reader neemt onnodig veel ruimte in beslag.
Dit. En mensen die alles haten "omdat het van Microsoft is".quote:Op donderdag 9 september 2010 20:52 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Mensen die Microsoft met een dollarteken schrijven
DjVuquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Adobe Reader is een enorm gedrocht geworden. 95,6 MB voor een bestandenviewer.
De reader is 26 MB, maargoedquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Die Adobe Reader is een enorm gedrocht geworden. 95,6 MB voor een bestandenviewer.
Hey fanboy uit Cupertinoquote:Op donderdag 9 september 2010 16:17 schreef Lambiekje het volgende:
Hel en verdoemenis. Man wat is Microsoft Word een smerig stuk kutsoftware.
Totaal onwerkbaar.
Waarom gooit het constant de layout in de war. Teksten die verspreid over meerdere pagina getoond worden dwars door elkaar heen op het moment dat je een shift-enter geeft.
Ik geloof direct dat men zelfmoord pleegt omdat dit verrekte kutprogramma gewoon NIET doet wat je wil.
DOOD aan M$ Word
De .msi misschien...quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef BlackLining het volgende:
De reader is 26 MB, maargoed![]()
geworden.
Voor de grap ook ff gekeken in mijn directory:quote:Op zaterdag 11 september 2010 01:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De reader is 26 MB, maargoed![]()
Wat maken die paar MB's nou uitDe interface is sterk verbeterd en versimpeld sinds een paar versies. Ik vind het een ideale PDF reader geworden.
Erg sneu ook vandaag de dag is het "Appl¤".quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:18 schreef dubidub het volgende:
Wat een subtiele sneer in de OP, TS... M$, de originaliteit_ .
Leuk, maar ik zal nooit een Apple computer kopen. Ik heb één ding van Apple en dat is de iPod Touch. meer hoef ik niet van dat boutbedrijf.quote:Op zaterdag 11 september 2010 12:30 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Erg sneu ook vandaag de dag is het "Appl¤".
Apple overtreft Microsoft in marktwaarde
Nice bump.quote:Op maandag 13 september 2010 23:19 schreef Twiney het volgende:
IDD!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik MOET echt een ander programma om mijn portfolio te maken!!!![]()
![]()
Ach, al is die reader 1 GB, als zij die PDF lezen en me hierdoor aannemen voor de geilste baan ooit vind ik het allang bestquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |