Afloop is duidelijk en kan 2 kanten op:quote:Op donderdag 9 september 2010 14:43 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Wel effe laten weten hoe het afloopt hè? *gaat topic bookmarken*
Volgens mij mag iedereen klagen, aangezien het debat gaat over de OV-chipkaartquote:Op donderdag 9 september 2010 14:45 schreef Juicyhil het volgende:
Mogen forenzen ook klagenof is het alleen voor studenten.
Mooi, want een tijdje stond ik met een kapotte ov chipkaart op een metro station en mocht verder niet meer in een bus stappen. Oftewel, ik mocht iemand anders bellen om me op te halen omdat die kaart kapot was.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef erniee het volgende:
[..]
Volgens mij mag iedereen klagen, aangezien het debat gaat over de OV-chipkaart
Wat denk je zelf? Die OV kaart wordt er wel doorheen gedrukt.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:43 schreef Dr.Dragonfly het volgende:
Geweldig joh! Ik hoop dat het gaat helpen.
Wel effe laten weten hoe het afloopt hè? *gaat topic bookmarken*
OV FOUTKAARTquote:Op donderdag 9 september 2010 15:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Die OV kaart wordt er wel doorheen gedrukt.
Als mijn bankpas in 2-en ligt kan ik ook geen gebruik meer maken van de pinautomaat en moet ik wachten tot ik een nieuwe krijg en in de tussentijd geld van andere mensen lenen. Daar heeft de OV-chipkaart toch niks mee te maken?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mooi, want een tijdje stond ik met een kapotte ov chipkaart op een metro station en mocht verder niet meer in een bus stappen. Oftewel, ik mocht iemand anders bellen om me op te halen omdat die kaart kapot was.
Dan klaag ik even over het adres in je OP.... maak het even netjes, er mist nu een spatie (en een enter) tussen het postbusnummer en de postcodequote:Op donderdag 9 september 2010 14:50 schreef erniee het volgende:
[..]
Volgens mij mag iedereen klagen, aangezien het debat gaat over de OV-chipkaart
Volgens de PVV is het de schuld van de Moslims, dus als we alle Moslims het land uitzetten, werkt die OV-chip weer gewoon.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:49 schreef Vhiper het volgende:
Typisch dat het toch weer de SP en GL zijn die de misstanden aan de kaak stellen...
http://www.nu.nl/politiek(...)de-ov-chipkaart.html
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-ov-chipkaart.htmlquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik hoop echt dat ze de termijn van 3 weken verplicht terug laten schroeven tot max 10 dagen. Want in financiële opzichten is het huidige beleid een ramp als je als student op zo'n (vervangende) chipkaart moet wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |