quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 16:27 schreef Oognip het volgende:
Net gebeld of ik nieuwe kittens wil hebben. Kon geen nee zeggen dus aankomende zondag komen er 2 kittens bij van 8weken.
quote:Hihi ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heul veel zin in heb dit keer
quote:Kan ik me aan een kant voorstellen maar als ze straks komen ben je weer blij!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hihi ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heul veel zin in heb dit keerhet is eigenlijk best wel lekker rustig zo.
quote:Vast maar ik twijfel wel hoe lang ik het nog wil doen. Mijn familie woont allemaal verweg, als ik daar naar toe wil moet ik daar wel blijven slapen. Dat kan niet met kittens, zeker niet met 2 kleintjes. Met als gevolg dat ik elk weekend thuis moet blijven mijn familie nooit zie.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Kan ik me aan een kant voorstellen maar als ze straks komen ben je weer blij!
quote:Jaaaaaaaaaa!!!Op vrijdag 22 oktober 2010 16:27 schreef Oognip het volgende:
Net gebeld of ik nieuwe kittens wil hebben. Kon geen nee zeggen dus aankomende zondag komen er 2 kittens bij van 8weken.
quote:Ik wil als ik thuis ben best een weekendje kitten-sitten hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 17:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vast maar ik twijfel wel hoe lang ik het nog wil doen. Mijn familie woont allemaal verweg, als ik daar naar toe wil moet ik daar wel blijven slapen. Dat kan niet met kittens, zeker niet met 2 kleintjes. Met als gevolg dat ik elk weekend thuis moet blijven mijn familie nooit zie.
quote:Haha lief dat je wilt kitten-sittenOp vrijdag 22 oktober 2010 19:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik wil als ik thuis ben best een weekendje kitten-sitten hoor
quote:PrimaOp vrijdag 22 oktober 2010 19:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha lief dat je wilt kitten-sittenAls ik het eens aan durf om weg te gaan zal ik roepen
quote:Jep ze zijn helemaal zelfstandig, volgens mij al vanaf 6 weken. Ze zijn zindelijk en eten en drinken zelf gelukkigOp zondag 24 oktober 2010 18:45 schreef Mama_Mia het volgende:
Ze zijn mooooooi
met 8 weken zijn ze al redelijk zelfstandig toch? Of moet je ze nog elk uur voeren enzo?
quote:Oh das dan wel tof, dan kan je ook nog een keer een weekendje redelijk makkelijk wegOp zondag 24 oktober 2010 18:53 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep ze zijn helemaal zelfstandig, volgens mij al vanaf 6 weken. Ze zijn zindelijk en eten en drinken zelf gelukkig
Het zijn echte whiskas kittens
Ik zie trouwens net dat ze pas op 17 oktober zijn gevangen, das dus pas een weekje geleden.
quote:Jep nu alweer jaOp zondag 24 oktober 2010 19:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Oooognip nu alweer nieuwe kittensWat leuk zeg! Hopelijk heb je er fijne daagjes mee.
Wat een schatjes.
quote:Nope nog geen gedadigden voor Prins helaasOp zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Zijn eral gedadigen voor Prins? Kunnen ze met elkaar overweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |