Lijkt me wel, eerst hadden we het namelijk wel alleen na het resetten (dat moest gezien vasthaken) gaat hij niet meer automatisch naar HDMI 1. Het is alleen iets van 4 jaar geleden dat we dat instelde dus geen idee meer hoe het moet.quote:
Hoe bedoel je? Na het resetten startte hij gewoon op zoals bij de fabrieksinstellingen, dus op 'TV'.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
misschien een algehele reset?
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:16 schreef freshy98 het volgende:
Kan heel goed zijn dat je TV dat niet kan.
Ik heb vroeger een 32PF9803 (of iets in die buurt iig) en die kon dat ook niet.
Zit gewoon niet in de firmware opties om de Source/Input vast te houden bij het op standby zetten.
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:09 schreef Charie het volgende:
[..]
Lijkt me wel, eerst hadden we het namelijk wel alleen na het resetten (dat moest gezien vasthaken) gaat hij niet meer automatisch naar HDMI 1. Het is alleen iets van 4 jaar geleden dat we dat instelde dus geen idee meer hoe het moet.
je kunt ook gewoon 1 kanaal terug doen... dan springt ie van TV naar HDMI1quote:Op donderdag 9 september 2010 11:16 schreef Charie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Na het resetten startte hij gewoon op zoals bij de fabrieksinstellingen, dus op 'TV'.
Als ik naar HDMI wil moet ik nu een andere afstandsbediening pakken en dan via TV>EXT1>EXT2>EXT3>EXT4> naar HDMI1. Best irritant.
Hij kan het ook zonder, de vraag is nu alleen hoe..quote:Op donderdag 9 september 2010 11:18 schreef bluesparkle het volgende:
Koop een logitech Harmony die kun je programmaren om met HDMI 1 op te starten.
Nee want er zitten ook nog twee kanalen achter. HDMI 2 en nog eentje. En dan nog, de hele tijd via AV dat gekloot terwijl het veel makkelijker kan. En sommige mensen hier in het huis snappen het nog niet nadat ik het drie keer heb uitgelegd, dus die kunnen dan geen TV kijken. Want je moet ook al kloten met de normale 'digitale' afstandsbediening. En met twee afstandsbedieningen kloten wordt ze dan teveelquote:Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon 1 kanaal terug doen... dan springt ie van TV naar HDMI1
Nope, helemaal uitgelezen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:22 schreef zquing het volgende:
staat er niets over in de handleiding?
Heb ik een maand geleden al gedaan maar geen reactie gekregen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:31 schreef zquing het volgende:
[..]
probeer anders philips te mailen
Hoe in godsnaam kom je daar in? Heb er namelijk niks over gelezen in dat boekje volgens mij.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:30 schreef PP. het volgende:
Als je zoiets al kan instellen zal het in het service/hotel menu verstopt zitten.
Nee puur de zenderlijst en zenderinstellingen moesten worden gereset, aangezien een vriend van me iets raars had gedaan waardoor de helft van de zenders blokkeerde en dus bleef hangen. Lijkt me stug dat het baterijtje dan opeens op is. Maargoed, you never know..quote:Op donderdag 9 september 2010 11:34 schreef FredvZ het volgende:
Het feit dat je tv bleef hangen in het verleden doet al vermoeden dat er iets niet helemaal lekker is in je tv.
Zou best kunnen dat deze functie gewoon niet werkt omdat meneer Philips heeft verzonnen dat hier een appart batterij voor gebruikt moest worden en dat het batterijtje nu leeg is
Mijn ouders hebben ook een philips LCD en die blijft gewoon netjes op de laatst gebruikte input staan.
Hoe verschilt per type tv. Zul je moeten googlen. Maar veel van die opties in die service menus moet je absoluut van afblijven, je kan er namelijk heel simpel een tv mee bricken.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:34 schreef Charie het volgende:
[..]
Hoe in godsnaam kom je daar in? Heb er namelijk niks over gelezen in dat boekje volgens mij.
Okee geen echte aanrader dusquote:Op donderdag 9 september 2010 11:36 schreef PP. het volgende:
[..]
Hoe verschilt per type tv. Zul je moeten googlen. Maar veel van die opties in die service menus moet je absoluut van afblijven, je kan er namelijk heel simpel een tv mee bricken.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:18 schreef bluesparkle het volgende:
Koop een logitech Harmony die kun je programmaren om met HDMI 1 op te starten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |