abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86235147
Hallo,

Aangezien we hier alleen maar HDMI gebruiken lijkt het ons handig om de TV op HDMI 1 te laten opstarten. Echter staat nergens in het boekje beschreven hoe dit kan, elke keer start hij nu op 'TV' dus moeten we een extra handeling maken met een andere afstandsbediening wat niet echt handig is.

We hebben de Philips 42PFL5322

Kunnen jullie ons helpen?
Mvg
pi_86235170
Misschien kan het ook wel niet ;)
pi_86235246
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:05 schreef Dennis101 het volgende:
Misschien kan het ook wel niet ;)
Lijkt me wel, eerst hadden we het namelijk wel alleen na het resetten (dat moest gezien vasthaken) gaat hij niet meer automatisch naar HDMI 1. Het is alleen iets van 4 jaar geleden dat we dat instelde dus geen idee meer hoe het moet.
  donderdag 9 september 2010 @ 11:13:18 #4
98593 KlappernootatWork
Tot mijn strot in het genot..
pi_86235380
misschien een algehele reset?
Shit! werken zuigt...
Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
pi_86235476
Kan heel goed zijn dat je TV dat niet kan.
Ik heb vroeger een 32PF9803 (of iets in die buurt iig) en die kon dat ook niet.
Zit gewoon niet in de firmware opties om de Source/Input vast te houden bij het op standby zetten.
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
pi_86235482
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:13 schreef KlappernootatWork het volgende:
misschien een algehele reset?
Hoe bedoel je? Na het resetten startte hij gewoon op zoals bij de fabrieksinstellingen, dus op 'TV'.
Als ik naar HDMI wil moet ik nu een andere afstandsbediening pakken en dan via TV>EXT1>EXT2>EXT3>EXT4> naar HDMI1. Best irritant.
pi_86235491
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:16 schreef freshy98 het volgende:
Kan heel goed zijn dat je TV dat niet kan.
Ik heb vroeger een 32PF9803 (of iets in die buurt iig) en die kon dat ook niet.
Zit gewoon niet in de firmware opties om de Source/Input vast te houden bij het op standby zetten.
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:09 schreef Charie het volgende:

[..]

Lijkt me wel, eerst hadden we het namelijk wel alleen na het resetten (dat moest gezien vasthaken) gaat hij niet meer automatisch naar HDMI 1. Het is alleen iets van 4 jaar geleden dat we dat instelde dus geen idee meer hoe het moet.
  donderdag 9 september 2010 @ 11:18:03 #8
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_86235509
Koop een logitech Harmony die kun je programmaren om met HDMI 1 op te starten.
Explore the World
pi_86235559
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:16 schreef Charie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Na het resetten startte hij gewoon op zoals bij de fabrieksinstellingen, dus op 'TV'.
Als ik naar HDMI wil moet ik nu een andere afstandsbediening pakken en dan via TV>EXT1>EXT2>EXT3>EXT4> naar HDMI1. Best irritant.
je kunt ook gewoon 1 kanaal terug doen... dan springt ie van TV naar HDMI1
pi_86235564
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:18 schreef bluesparkle het volgende:
Hij kan het ook zonder, de vraag is nu alleen hoe..
Het is te lang geleden :'(
pi_86235575
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:

[..]

je kunt ook gewoon 1 kanaal terug doen... dan springt ie van TV naar HDMI1
Nee want er zitten ook nog twee kanalen achter. HDMI 2 en nog eentje. En dan nog, de hele tijd via AV dat gekloot terwijl het veel makkelijker kan. En sommige mensen hier in het huis snappen het nog niet nadat ik het drie keer heb uitgelegd, dus die kunnen dan geen TV kijken. Want je moet ook al kloten met de normale 'digitale' afstandsbediening. En met twee afstandsbedieningen kloten wordt ze dan teveel :P :')
pi_86235640
staat er niets over in de handleiding?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_86235654
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:22 schreef zquing het volgende:
staat er niets over in de handleiding?
Nope, helemaal uitgelezen.
pi_86235879
Als je zoiets al kan instellen zal het in het service/hotel menu verstopt zitten.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_86235916
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:22 schreef Charie het volgende:

[..]

Nope, helemaal uitgelezen.
probeer anders philips te mailen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_86235964
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:31 schreef zquing het volgende:

[..]

probeer anders philips te mailen
Heb ik een maand geleden al gedaan maar geen reactie gekregen.
  donderdag 9 september 2010 @ 11:34:07 #17
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_86235969
Het feit dat je tv bleef hangen in het verleden doet al vermoeden dat er iets niet helemaal lekker is in je tv.
Zou best kunnen dat deze functie gewoon niet werkt omdat meneer Philips heeft verzonnen dat hier een appart batterij voor gebruikt moest worden en dat het batterijtje nu leeg is :?

Mijn ouders hebben ook een philips LCD en die blijft gewoon netjes op de laatst gebruikte input staan.
So we just called him Fred
pi_86235975
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:30 schreef PP. het volgende:
Als je zoiets al kan instellen zal het in het service/hotel menu verstopt zitten.
Hoe in godsnaam kom je daar in? Heb er namelijk niks over gelezen in dat boekje volgens mij.
pi_86236027
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:34 schreef FredvZ het volgende:
Het feit dat je tv bleef hangen in het verleden doet al vermoeden dat er iets niet helemaal lekker is in je tv.
Zou best kunnen dat deze functie gewoon niet werkt omdat meneer Philips heeft verzonnen dat hier een appart batterij voor gebruikt moest worden en dat het batterijtje nu leeg is :?

Mijn ouders hebben ook een philips LCD en die blijft gewoon netjes op de laatst gebruikte input staan.
Nee puur de zenderlijst en zenderinstellingen moesten worden gereset, aangezien een vriend van me iets raars had gedaan waardoor de helft van de zenders blokkeerde en dus bleef hangen. Lijkt me stug dat het baterijtje dan opeens op is. Maargoed, you never know..
pi_86236057
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:34 schreef Charie het volgende:

[..]

Hoe in godsnaam kom je daar in? Heb er namelijk niks over gelezen in dat boekje volgens mij.
Hoe verschilt per type tv. Zul je moeten googlen. Maar veel van die opties in die service menus moet je absoluut van afblijven, je kan er namelijk heel simpel een tv mee bricken.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_86236088
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:36 schreef PP. het volgende:

[..]

Hoe verschilt per type tv. Zul je moeten googlen. Maar veel van die opties in die service menus moet je absoluut van afblijven, je kan er namelijk heel simpel een tv mee bricken.
Okee geen echte aanrader dus :P
pi_86236248
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:18 schreef bluesparkle het volgende:
Dat dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')