Dudequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Zijn jullie Voe nu al vergeten?
De lieve Voe is 6 dagen in Malawi geweest. Ze is daar geweest om Aidskindertjes te helpen. Voor zover ik Noors begrijp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig hè? World Peace, zoals alle mooie vrouwen dat willen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Voe met haar nieuwe sjaal
Ze is nogsteeds lievvvquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef BabeWatcher het volgende:
Zijn jullie Voe nu al vergeten?
De lieve Voe is 6 dagen in Malawi geweest. Ze is daar geweest om Aidskindertjes te helpen. Voor zover ik Noors begrijp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig hè? World Peace, zoals alle mooie vrouwen dat willen.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Voe met haar nieuwe sjaal
dat zeg ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef Rectum het volgende:
Was ik nou maar een aidsnegertje, dan zou ik oh zo gelukkig zijn.
Nee jij zei aidspatiënt. Dat kan je ook worden van foute feestjes in Groningen, maar dan komt Voe niet bij je.quote:
daar heb je een puntquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:44 schreef Rectum het volgende:
[..]
Nee jij zei aidspatiënt. Dat kan je ook worden van foute feestjes in Groningen, maar dan komt Voe niet bij je.
of ís het alquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef DeBassist het volgende:
90% van mannelijk FOK! wil nu aidspatient zijn
Typische opmerking van een FOK!n00bquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef Broodmongool het volgende:
Gadverdamme, na die negers steek ik mn tong niet meer achter in dr keel hoor, walgelijk.![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef Broodmongool het volgende:
Gadverdamme, na die negers steek ik mn tong niet meer achter in dr keel hoor, walgelijk.![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef DjinN het volgende:
[..]
Typische opmerking van een FOK!n00b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |