die tettenquote:
Meer pics?quote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@ Allen
Juli is die blonde met tetten, de opvolger van die slet van een Voe
quote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef Het_Fenomeen het volgende:
@ Allen
Juli is die blonde met tetten, de opvolger van die slet van een Voe
Wie is het dan? Zij is hard lekker.quote:Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Faalhaas. Dat is Julie niet, dat is iemand anders.
Dit is Juli geen Juliequote:Op zondag 12 september 2010 19:24 schreef Penisbaard het volgende:
[..]Faalhaas. Dat is Julie niet, dat is iemand anders.
Rob Fruithof.quote:Op zondag 12 september 2010 19:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Wie is het dan? Zij is hard lekker.
quote:
Ja onderhoudquote:Op zondag 12 september 2010 19:52 schreef Lexis het volgende:
Ey die juli.blogg.no ligt er een beetje uit of wat? Ik had net zin om te fappen...
Zijn er nog wel foto's ergens dan?quote:
Altijd maar zeuren over die leeftijd, dat heb ik nooit begrepen.quote:Op zondag 12 september 2010 20:21 schreef Lexis het volgende:
[..]
Zijn er nog wel foto's ergens dan?
Waar moet ik dan op geilen?
Maar even serieus, die Juli, die is echt onmenselijk lekker.
Voe met haar rare Alienhoofd... (die al best lekker is, ken je nagaan)
Nu nog 3 jaar ouder zijn meisje.
Maar die Juli is vast 14, das Voe ook.. Ik prefereer 17/18. Ze kan nóg bloedgeilerder worden..!quote:Op zondag 12 september 2010 20:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd maar zeuren over die leeftijd, dat heb ik nooit begrepen.
Zodra een meisje 15/16 is mag je er alles mee doen vind ik, behalve als je echt 35 bent ofzo.
Nee. Dan zijn Penisbaard/Graseter/Chewbacca_maatschappij/ik je voorquote:Op zondag 12 september 2010 23:54 schreef Vanky het volgende:
Tetten groeien tot je 21ste!
Waar maken jullie je toch druk om? Als jullie haar niet willen neem ik Voetje wel!
De dochter van een Koe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |