Nee, ze was er alleen even toen Voe in Amerifaal was.quote:Op zondag 12 september 2010 16:55 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Julie is er nu een maand bij maar Julie is wel leuker op dit moment (lees meer boobs)
Voe > Juliequote:Op zondag 12 september 2010 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
Julie is ook leuk. Voe blijft ook schattig.
Nu is ze ook met Julie hoorquote:Op zondag 12 september 2010 17:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, ze was er alleen even toen Voe in Amerifaal was.
Zijn er van haar meer foto's?quote:
quote:Op zondag 12 september 2010 17:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is één van de weinige pics waar ze gevelbaar is hoor.
Hoofd gevenquote:Op zondag 12 september 2010 17:26 schreef Panzermaus het volgende:
Volgens mij was er een foto waarop Voe zichtbaar hoofd geeft aan ene Spaanse gozer van 21.
Klopt, maar dat was voor de gein, dus maakt niet uit en alles.quote:Op zondag 12 september 2010 17:26 schreef Panzermaus het volgende:
Volgens mij was er een foto waarop Voe zichtbaar hoofd geeft aan ene Spaanse gozer van 21.
Tering, dat meisje is wat jong, maar wel echt lekker. De linker dan. En die heeft wel tieten.quote:
Ik schrok alquote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was voor de gein, dus maakt niet uit en alles.
tetten.quote:
Ik bedoelde dus die foto waar ze de zonnebril van haar paarmaatje opheeft, en met haar beentjes om zijn hoofd ligt. Niet die kusfoto met Markus.quote:Op zondag 12 september 2010 17:29 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was voor de gein, dus maakt niet uit en alles.
Maar hé, één of andere gare Mexicaanse vakantieliefde man. Wie geeft een neuk.quote:Op zondag 12 september 2010 17:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus die foto waar ze de zonnebril van haar paarmaatje opheeft, en met haar beentjes om zijn hoofd ligt. Niet die kusfoto met Markus.
mooie samenvatting van de fotoquote:
Lekker spontaan lachend op de foto.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |