Jaaa! Een Fok!-Noorwegen-meet! Wie mailt Voe voor de slaapplekken?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef shayolo het volgende:
Georganiseerde reis dan maar naar Noorwegen?
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:18 schreef Lexis het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dame vind ik misschien nog wel geiler. In ieder geval minder babyface dan Voe.
jawel! hoe moet je Voe anders mailen voor slaapplekkenquote:
Google translationquote:Op donderdag 9 september 2010 11:58 schreef DjinN het volgende:
[..]
jawel! hoe moet je Voe anders mailen voor slaapplekken
ah , nou ja die lust hem wel voor een 19 jarigequote:Op donderdag 9 september 2010 12:58 schreef Vanky het volgende:
Voe is een Scandinavische blonde van 19!!!
[ afbeelding ]
Ze heeft dus een lief! Een gangster want hij draagt een kap/muts!
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:55 schreef larzzzman het volgende:
voe?????wat the neuk is een voe????
Ik wordt oud
quote:Op donderdag 9 september 2010 07:18 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Wat is die vrienden van Voe toch lekkah
Mensen die zeuren over haar prachtige kleine tietjesquote:Op donderdag 9 september 2010 14:52 schreef Arie_de_Knaller het volgende:
Hoe lang zou het nog duren voor je Voe geen gat meer in d'r borstkas hoeft te trappen, om d'r tussen de tieten te kunnen neuken.
Ben je naar Hønefoss geweest? Hege of Voe en haar vriendinnetjes nog gezien? Ik bedoel, dat stadje heeft zowat geen inwoners, dus die kans is groot.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:44 schreef ThePianoMan het volgende:
Hønefosswat een slettenstad was dat
I'm in! Wilde toch altijd al naar Noorwegenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:05 schreef duguid het volgende:
[..]
Jaaa! Een Fok!-Noorwegen-meet! Wie mailt Voe voor de slaapplekken?
Ja, ben er geweest.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben je naar Hønefoss geweest? Hege of Voe en haar vriendinnetjes nog gezien? Ik bedoel, dat stadje heeft zowat geen inwoners, dus die kans is groot.
quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:46 schreef sciter het volgende:
[..]
De stijl is gewoon standaard, een dag bij mij op school en je ziet honderd chicks et die stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |