nope, verloren zaakquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef Swomp het volgende:
Heeft ze inmiddels al tetten, zit hier namelijk al een hele tijd op te wachten
Meisjes krijgen tieten op hun 18e verjaardag, dat weet toch iedereen!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:39 schreef Swomp het volgende:
Heeft ze inmiddels al tetten, zit hier namelijk al een hele tijd op te wachten
quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Meisjes krijgen tieten op hun 18e verjaardag, dat weet toch iedereen!
Heftig, waarom?quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik hoop dat ze dood gaat aan kanker.
Wat lief van je.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
Gewaagde mening wel.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
En ik hoop dat jou piemel eraf valtquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:28 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik haat mensen die als ze maar een beetje bekendheid hebben, meteen doen alsof ze iets geven om de armen, terwijl ze dat alleen maar laten zien voor hun eigen benefits.quote:
geeft ze om de armen dan? volg niet echt haar blog ofzo...quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ik haat mensen die als ze maar een beetje bekendheid hebben, meteen doen alsof ze iets geven om de armen, terwijl ze dat alleen maar laten zien voor hun eigen benefits.
Ja als of ik wel blog van dat kutwijf lees, er zijn hier plaatjes van haar in afrika ofzo. ik hoop dat ze verkracht wordt door een negert in afrika die een naald door zijn piemel heeft.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
geeft ze om de armen dan? volg niet echt haar blog ofzo...
rustig aan vriendquote:Op maandag 4 oktober 2010 22:51 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja als of ik wel blog van dat kutwijf lees, er zijn hier plaatjes van haar in afrika ofzo. ik hoop dat ze verkracht wordt door een negert in afrika die een naald door zijn piemel heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sisco Certified
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |