natuurlijk kunnen gebouwen instorten, ze dachten van het WTC van niet, was zo gebouwd dat er een buitenkant is, met daar veel tussen ruimte en dan het echte gebouw, dat was ook weer van staal gemaakt,( de werkelijk bouw) ook waren er overal verlaagde plafonds met daaronder sproeiinstalatie`s en dergelijke. ze hadden het zo gebouwd dat er ook rekening met aardschokken enzo gehouden werden, maar welke idioot denk nou dat er 2 vliegtuigen erin gaan vliegen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar ik geloof dus wél dat gebouwen in kunnen storten na een fikMaar er zijn ook mensen die van mening zijn dat dat in dit geval niet kon... Plus die paar andere gebouwtjes die ineens gingen liggen
De mensen die een hoog gebouw willen bouwen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Toverheks het volgende:
maar welke idioot denk nou dat er 2 vliegtuigen erin gaan vliegen.
Geen info naar binnen? via tel?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mobiele telefoons het niet meer deden?
Netwerk overbelast?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom mobiele telefoons het niet meer deden?
nee het netwerk was over belast, er zijn mensen die nog gebeld hadden met familieleden en er was ook een jongen die belde live vanuit de 100ste zoveel verdieping met een tv station.quote:
ben jij er geweest???quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef Copycat het volgende:
Twin Towers waren constructief toch niet meer helemaal jofel?
Ik heb nog wel een foto van mezelf, bovenop de ene. Of de andere.
Nah, ik weet ondertussen ook niet meer wat ik nou wel moet geloven en wat niet. Ik meen te hebben gelezen dat het qua hitte niet kán dat de buitenste "laag" van de constructie zo kapodt ging.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef Copycat het volgende:
Twin Towers waren constructief toch niet meer helemaal jofel?
Drie keer. Waarvan een keer après WTC.quote:
oh wat gaaf, lijkt me echt een droom om zo door die straten van new York te wandelen, en een bezoekje aan broadway, al zal ik er geen klap van verstaan zal helemaal met open mond alles bewonderen.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Drie keer. Waarvan een keer après WTC.
Daarom: door alle conspiracies verzakt iedere constructie.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Nah, ik weet ondertussen ook niet meer wat ik nou wel moet geloven en wat niet. Ik meen te hebben gelezen dat het qua hitte niet kán dat de buitenste "laag" van de constructie zo kapodt ging.
Maar voor elk argument zijn waarschijnlijk 24 tegenargumenten te vinden, ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |