Precies. En daarom omhoog met die klootzak.quote:
Gewkoot!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo...![]()
![]()
![]()
Gequoot.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:33 schreef BrandX het volgende:
Begin eens met het leren van forumjargon. Het is gequote, niet gequete.
kwoot!quote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:
![]()
![]()
Nee:quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:51 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
1348 (gemiddeld 8 per dag)![]()
Zo hoort het
2193 (gemiddeld 27 per dag)
aantal posts: 20500 (gemiddeld 88 per dag)quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Nee:
5062 (gemiddeld 8 per dag)
Omdat je dan al zeer ervaren ben maar nog een leven hebt.
eigenlijk niet, ik had een ander account hiervoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:13 schreef sciter het volgende:
[..]
99% van de topics in mijn postgeschiedenis zijn voor jouw tijd.
Wie?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef ThatIsWhatSheSaid het volgende:
[..]
eigenlijk niet, ik had een ander account hiervoor
Dat zegt iedereen FAGGOT. Argument invalide.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:14 schreef ThatIsWhatSheSaid het volgende:
[..]
eigenlijk niet, ik had een ander account hiervoor
tsja? Als ik zeg dat het een kinderachtige username was moet je het wel weten lijkt mequote:
Dan moet je mod worden en alle topics die eigenlijk gewoon geniaal leuk en grappig zijn "zomaar dichtgooien" onder het mom van 'bagger...'quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:
![]()
![]()
Ik ben te autistisch om dit te kunnen weten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:16 schreef ThatIsWhatSheSaid het volgende:
[..]
tsja? Als ik zeg dat het een kinderachtige username was moet je het wel weten lijkt me
een DM dan maarquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:26 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben te autistisch om dit te kunnen weten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |