niet als je zo enorm gaat BUMP-en...quote:
viel toch mee tis niet een heeeeel oud topicquote:Op maandag 27 september 2010 21:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet als je zo enorm gaat BUMP-en...
met een gat van meer dan een weekquote:Op maandag 27 september 2010 21:49 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
viel toch mee tis niet een heeeeel oud topic
toekomstig gewadeerd userquote:
En eentje die nog lurkt ookquote:Op maandag 27 september 2010 21:51 schreef SpauldingPF het volgende:
Ja een kloon, de naam zegt het al
ik moet wel op goede komen, ik wil niet extreem gaan baggerenquote:Op maandag 27 september 2010 21:51 schreef megalomaan het volgende:
Overigens: probeer veel topics te openen, dan krijg je in ieder geval naamsbekendheid
TSquote:Op maandag 27 september 2010 21:52 schreef megalomaan het volgende:
[..]
En eentje die nog lurkt ook
Ts denkt dat hij in de toekomst gewaardeerd zal worden
quote:Op maandag 27 september 2010 21:53 schreef TheFamousMan het volgende:
maar toch houden we wel van je hoor
volgens mij signature (waar ik heb gefaald want de naam is niet blauw) ben ik gewadeerd.quote:Op maandag 27 september 2010 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Volgens mij signature ben ik een kwaliteitsusers, ik ga het geheim alleen niet delen
De hotlink naar de post zelf doet het niet omdat je gefaald hebt met dat [ tekentjequote:Op maandag 27 september 2010 21:56 schreef Lurk_Kloon het volgende:
[..]
volgens mij signature (waar ik heb gefaald want de naam is niet blauw) ben ik gewadeerd.
maar nog geen kwaliteit, dat is de volgende stap
welk tekentje precies?quote:Op maandag 27 september 2010 21:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De hotlink naar de post zelf doet het niet omdat je gefaald hebt met dat [ tekentje
Komt vanzelf hoor LK
Geen zorg, ik quete je ook jeweetz.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo...![]()
![]()
![]()
zij de hippie die net terug is van woodstockquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef Helena1989 het volgende:
Wie wil er nou gewaardeerd user worden op FOKAllemaal tuig hier, relax en voel je thuis
omdat LK 'm een BUMP van een week heeft gegevenquote:
omdat goed topicquote:
1 liefduhquote:Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef Foktokkie het volgende:
[..]
Geen zorg, ik quete je ook jeweetz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |