abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101732730
Wat doe je dan?

Zelf vind ik de AMA (Academie Mens en Arbeid) ok. Ze zijn soms wat rommelig, en de één is makkelijk met regeltjes, en de ander is heel erg onbuigzaam.
Kwaliteit van de leraren wisselt, maar bijna allemaal zijn ze wel gedreven.
klassen zijn niet te groot.
Informatie is soms niet goed te vinden, maar het is er eigenlijk altijd wel.

Dat was wat er 'from the top of my head' kwam.
And the druids turn to stone...
pi_101752298
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef vannilesoep het volgende:
Meningen over het Saxion verschillen nogal :) Ligt denk ik vooral aan je acedemie / opleiding.

Ik ben zelf echt ontzettend tevreden over m'n opleiding ^O^
Welke opleiding doe je? :)
pi_101762401
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 20:22 schreef vannilesoep het volgende:
Meningen over het Saxion verschillen nogal :) Ligt denk ik vooral aan je acedemie / opleiding.

Ik ben zelf echt ontzettend tevreden over m'n opleiding ^O^
Klopt. ABR heeft naar mijn mening zijn zaakjes niet altijd even goed voor elkaar..

[ Bericht 0% gewijzigd door Jaeger85 op 09-09-2011 20:55:13 ]
pi_101762770
Was inderdaad even handig om m'n opleiding te vermelden :p

Technische Natuurkunde, LED Acedemie. Kleine opleiding, docenten hebben passie voor hun vak en staan gemotiveerd voor de klas :) Dat helpt behoorlijk voor je eigen motivatie
  zondag 11 september 2011 @ 18:46:02 #130
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_101825581
Ik ben net begonnen aan Saxion Enschede, ik doe bedrijfseconomie maar dat is de eerste 2 jaar gedeeld met accountancy en 'fiscaal recht en economie' en ik stap later wel over naar accountancy. Wat mij echt opvalt is dat meer dan de helft van de docenten tussen de 25 en 32 zijn, dat is echt wat anders dan al die 60-jarige lamme takken van de middelbare school _O-
Tot nu toe vind ik het meeste wel goed geregeld, behalve dan dat die grote collegezalen steeds voor de helft gevuld zijn omdat de colleges alsnog zijn opgesplitst per 2 of 3 klassen? :')
Belastingrecht is trouwens :Z
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_101827024
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik ben net begonnen aan Saxion Enschede, ik doe bedrijfseconomie maar dat is de eerste 2 jaar gedeeld met accountancy en 'fiscaal recht en economie' en ik stap later wel over naar accountancy. Wat mij echt opvalt is dat meer dan de helft van de docenten tussen de 25 en 32 zijn, dat is echt wat anders dan al die 60-jarige lamme takken van de middelbare school _O-
Tot nu toe vind ik het meeste wel goed geregeld, behalve dan dat die grote collegezalen steeds voor de helft gevuld zijn omdat de colleges alsnog zijn opgesplitst per 2 of 3 klassen? :')
Belastingrecht is trouwens :Z
Dat word dan nog even doorbijten! Je krijgt dat vak namelijk elk blok, tot de helft van het 3e jaar! ;)
pi_101828054
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat mij echt opvalt is dat meer dan de helft van de docenten tussen de 25 en 32 zijn, dat is echt wat anders dan al die 60-jarige lamme takken van de middelbare school _O-
Verschilt blijkbaar heel erg per acedemie. Bij ACT is vrijwel iedere docent 45+ :P (ik heb er 1 die is rond de 30)
pi_102148948
Weet iemand van jullie wanneer een cijfer definitief is? Heb een toets gemaakt, en de docent stuurde me een email dat de beoordeling onvoldoende was. Nu staat er echter op bison een voldoende.
pi_102149362
Wat me wel opvalt is dat ze de administratie qua studenten en klassen (in Deventer) niet op orde hebben.

Ik ben van jaar 2 BE naar jaar 3 AC gegaan en dat heeft zoveel problemen opgeleverd. Niet op de klassenlijst staan, geen studiecontract dus niet kunnen inschrijven voor toetsen, studentnummers die niet werken, eerstejaarspost ontvangen, etc. Ik word er langzamerhand een beetje naar van. Vooral als verantwoordelijke mensen na een week nog steeds niet teruggemaild hebben.

Je ziet ook vaak mensen op de klassenlijst die 2 jaar geleden al gestopt zijn! :')

Of dat je dingen bij de frontoffice moet inleveren. Kom je daar, weten ze van niets!
  maandag 31 oktober 2011 @ 02:18:33 #135
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_103773590
Waar is in Saxion Enschede FK06 eigenlijk, verdieping K? :?

quote:
99s.gif Op zondag 11 september 2011 19:16 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Dat word dan nog even doorbijten! Je krijgt dat vak namelijk elk blok, tot de helft van het 3e jaar! ;)
Hm, ik bedoelde het vak 'Juridische vaardigheden & Inkomstenbelasting 1.1', dat heb ik dit kwartiel gehad, daarna komt het in de planning voor volgende kwartielen niet meer voor, bestaat Belastingrecht ook nog als apart vak op een andere opleiding ofzo? Ik zou gaan huilen als ik het hierna weer heb ;(
pi_105675388
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 02:18 schreef MacorgaZ het volgende:
Waar is in Saxion Enschede FK06 eigenlijk, verdieping K? :?

[..]

Hm, ik bedoelde het vak 'Juridische vaardigheden & Inkomstenbelasting 1.1', dat heb ik dit kwartiel gehad, daarna komt het in de planning voor volgende kwartielen niet meer voor, bestaat Belastingrecht ook nog als apart vak op een andere opleiding ofzo? Ik zou gaan huilen als ik het hierna weer heb ;(
Forum, Kelder misschien?
  zaterdag 17 december 2011 @ 00:57:06 #137
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_105681211
Beetje laat :P Maar was de kelder ja, was mijn eerste keer op die verdieping uberhaupt.
pi_107308996
Aangezien ik GEEN nieuw topic mocht openen voor Saxion trap ik deze maar omhoog.

Weet iemand wanneer de nieuwbouw in Deventer af is, aangezien ik er volgend jaar heen ga.
pi_107309613
Volgens mij is de bedoeling augustus 2012
And the druids turn to stone...
  vrijdag 27 januari 2012 @ 21:25:59 #140
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107309840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:08 schreef FokNederland het volgende:
Aangezien ik GEEN nieuw topic mocht openen voor Saxion trap ik deze maar omhoog.

Weet iemand wanneer de nieuwbouw in Deventer af is, aangezien ik er volgend jaar heen ga.
Ach, ga je toch maar verhuizen vanuit New Jersey ( :') :') :') wie verzint nou in godsnaam dat hij in New Jersey woont :') :') :') ) naar Nederland om in Deventer te studeren? Poeh poeh, wat een leven heb jij, precies de omgedraaide wereld.

Ontopic: Hoe zit het met herkansingen van kwartiel 4? In Bison zie ik dat het heel raar is, je hebt de tentamens in week 4.8, voor herkansing intekenen in week 4.9 en dan de herkansing in week 4.10? :?
pi_107310806
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:25 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ach, ga je toch maar verhuizen vanuit New Jersey ( :') :') :') wie verzint nou in godsnaam dat hij in New Jersey woont :') :') :') ) naar Nederland om in Deventer te studeren? Poeh poeh, wat een leven heb jij, precies de omgedraaide wereld.

Ontopic: Hoe zit het met herkansingen van kwartiel 4? In Bison zie ik dat het heel raar is, je hebt de tentamens in week 4.8, voor herkansing intekenen in week 4.9 en dan de herkansing in week 4.10? :?
Ach weet ik veel was toch maar een grapje, gaat hij dingen er bij halen die twee maanden oud zijn.
pi_107318201
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:08 schreef FokNederland het volgende:
Weet iemand wat ze uberhaupt aan het doen zijn? Ze hebben nou de halve hal die pas klaar was (jaar of 3-4 geleden) er weer uitgerukt?

Heerlijk onzinnige besteding van mijn collegegeld :(
pi_107321966
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 01:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

Weet iemand wat ze uberhaupt aan het doen zijn? Ze hebben nou de halve hal die pas klaar was (jaar of 3-4 geleden) er weer uitgerukt?

Ja, die glazen ingang was pas net nieuw inderdaad.
En die hebben ze ook op een bestaande wand uitgebouwd.
Maar ik vind de bouw erg sloom gaan (ik kom er een keer per week)
pi_107372434
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 10:26 schreef FokNederland het volgende:

[..]

Ja, die glazen ingang was pas net nieuw inderdaad.
En die hebben ze ook op een bestaande wand uitgebouwd.
Maar ik vind de bouw erg sloom gaan (ik kom er een keer per week)
Ik vind het juist wel snel gaan. Was even een weekje niet meer langs geweest i.v.m. (het niet hebben van) herkansingen. Week daarna stond dat hele onderstuk er opeens. :Y
pi_107393910
quote:

[..]

Daar komt ROB in, die zitten nu in de landbouwschool. Betekent dus dat we niet meer naar de landbouwlocatie hoeven :)
Die andere glazen hal blijft er gewoon tussen trouwens.
  Redactie Frontpage maandag 30 januari 2012 @ 10:58:39 #146
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_107394603
quote:

[..]

Daar waren ze al mee bezig toen ik afstudeerde (2008 :'))

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 10:26 schreef _Loki het volgende:

[..]

Daar komt ROB in, die zitten nu in de landbouwschool. Betekent dus dat we niet meer naar de landbouwlocatie hoeven :)
Die andere glazen hal blijft er gewoon tussen trouwens.
Zit mijn oude opleiding in de Landbouwschool.... :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_107395033
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 10:58 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Daar waren ze al mee bezig toen ik afstudeerde (2008 :'))

[..]

Zit mijn oude opleiding in de Landbouwschool.... :')
Blijkbaar. Klotelocatie is dat, altijd veel te koud en de beamers/computers zijn altijd weg of kapot.
pi_107406687
Iemand die me hiermee kan helpen?
Uitgaan voor studenten in Deventer
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 30 januari 2012 @ 20:20:26 #149
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107414230
Weet iemand hoe het zit met herkansingen van tentamens in het 4e kwartiel?
Wanneer zijn die precies?
(Enschede, eerstejaars accountancy/bedrijfseconomie/fiscaal recht en economie.)
pi_107414347
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:20 schreef MacorgaZ het volgende:
Weet iemand hoe het zit met herkansingen van tentamens in het 4e kwartiel?
Wanneer zijn die precies?
(Enschede, eerstejaars accountancy/bedrijfseconomie/fiscaal recht en economie.)
Bij ons in week 4.10, dus in week 8 gewone tentamen, week 9 inschrijven voor herkansing, week 10 herkansing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')