Balenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef Skv het volgende:
Shit. Net niet gewonnen bij de Saxion ondernemersawards.
Eigenlijk wel zieleig die hype met die apps, dat je daarmee wint. Was bij Create Tomorrow ook al...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:13 schreef Skv het volgende:
Shit. Net niet gewonnen bij de Saxion ondernemersawards.
zeker voor 2 vakken die samen 10Ec zijn,...quote:Op maandag 30 mei 2011 10:25 schreef _Loki het volgende:
Hehehe ze hebben weer een geweldige vervangende opdracht bedacht voor me
6 kantjes in lettergrootte 12 over 2 van de gemiste cursussen tijdens de International Days. Zozo. Het is wel in het Engels maar toch, 6 kantjes
Ik heb geen flauw idee wat die lui nou precies hadden.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk wel zieleig die hype met die apps, dat je daarmee wint. Was bij Create Tomorrow ook al...
Verplichte aanwezigheid op het HBO. Kansloos.quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:09 schreef _Loki het volgende:
Wat is het weer goed geregeld
Volgende week zijn de International Days, en ik had er geen zin in/ga toch naar het buitenland op stage dus voor mij nutteloos. Blijkt het verplicht te zijn, maar dat wist niemand me te vertellen tot 2 dagen na de uiterste inschrijfdatum.
En nee, het is jammer genoeg een onderdeel van mijn zogenaamde portfolio, wat 3 studiepunten waard is.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
zeker voor 2 vakken die samen 10Ec zijn,...
Oke ja die slechte communicatie is overal welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef _Loki het volgende:
Neh, we zeiken gewoon veel
Deventer is gewoon een fijne school, veel docenten uit het vakgebied met veel ervaring, maar net als op iedere andere school heul slechte communicatie.
[..]
En nee, het is jammer genoeg een onderdeel van mijn zogenaamde portfolio, wat 3 studiepunten waard is.
Epic, dat doe ik ookquote:Op maandag 1 augustus 2011 10:12 schreef bravo het volgende:
Ik studeer Kunst en Techniek bij saxion in Enshcede. In het gebouw aan de van galen straat. Ik vind het echt een geweldige opleiding. Ik heb het heel erg naar mijn zin! Ik hoop aankomend jaar af te studeren
een grote leerfabriek...quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:53 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Saxion Deventer is een complete ruk hogeschool waar het management alleen uit is op geld en geen fuck geeft om het student-zijn.
Zijn er überhaupt scholen dan waar je (intensive) begeleiding krijgt bij het stage zoeken? Dat hoort nu net bij het hele gebeuren: "solliciteren". Hoewel je een lijst met mogelijke stagebedrijven wel zou moeten kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:04 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Stage zoeken gaat nog wat worden, want daar krijgen we zero begeleiding bij. Dat is wel een tegenvaller in de opleiding...
Ik vond het juist fijn dat ik het zelf kon regelen. Dan kan je echt iets zoeken wat bij je past. Zo heb ik zelf een buitenlandstage (met alles wat erbij komt kijken zoals een visumaanvraag, verblijf daar etc) geregeld en zelf een afstudeeropdracht bedacht en bedrijven langs gegaan om me aan te nemen zodat ik die opdracht kon uitvoeren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 04:04 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Epic, dat doe ik ook2/3e jaar dan. Stage zoeken gaat nog wat worden, want daar krijgen we zero begeleiding bij. Dat is wel een tegenvaller in de opleiding...
Haha iddquote:Op maandag 1 augustus 2011 13:22 schreef Maraca het volgende:
Ik heb een afstudeeropdracht voor je: ontwerp een nieuw gebouw voor de van galen straat. Dat ding is te lelijk voor woorden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |