Wij hadden ook quickplacequote:Op zaterdag 11 september 2010 12:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Wij hadden (hebben??) ook nooit blackboard, maar quickplace en de "g schijf". Wat een grote teringzooi was (is).
Wat doe jij danquote:Op zondag 12 september 2010 23:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ohh dat landbouwschool fiasco had ik nog niet eens genoemd. Of lokalen die te klein zijn voor de klassen (te weinig stoelen/tafels), koude ruimten... etcetc.. zucht...
quote:Hospitality Business school.... Had een half jaar les in dat gebouw, begon behoorlijk te vervelen
quote:Doe je goed, gefeliciteerd!Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef _Loki het volgende:
Oh my, ik zat bij de 35 van de 200 die hun P hadden gehaald in een jaar
quote:De rest dan ook wel heel matig.... Je zou op zen minst 50% verwachten en dan nog 2/3 van de rest die 1 of 2 vakjes moet. Zegt het wat over het niveau van de studie of meer over de faalhazerigheid van je medestudenten... Overweeg je ook uni?
quote:Niveau is hoog, maar er zitten ook flink wat mensen bij die geen zin hebben om al die 12 boeken te lezen.Op maandag 25 oktober 2010 18:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De rest dan ook wel heel matig.... Je zou op zen minst 50% verwachten en dan nog 2/3 van de rest die 1 of 2 vakjes moet. Zegt het wat over het niveau van de studie of meer over de faalhazerigheid van je medestudenten... Overweeg je ook uni?
Omg ik heb net een reactie van je in een ander topic gequote en je een homofoob genoemdquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:39 schreef Saarbarbaar het volgende:
*meldt zich*
Ik studeer 2e jaars Kunst en Techniek aan het Saxion in Enschede. Leuke stad, leuke school, leuke leraren, leuke opleiding. Allemaal welletjes, imho
vooral het dakterrasquote:Op maandag 2 mei 2011 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omg ik heb net een reactie van je in een ander topic gequote en je een homofoob genoemd. Maar ik doe dus dezelfde opleiding en volgens mij ken ik jou
!
Ik doe dus ook K&T, inmiddels een luie 4e jaars die een jaartje vertraging op heeft gelopen. Nieuwe locatie in Enschede is erg fijn trouwens.
http://saxion.nl/tpquote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:45 schreef 3Dino het volgende:
Heeft de Saxion in Enschede ook Toegepaste Psychologie?
Dat is 3PS, dat is ook in Deventer. Sommige opleidingen waar je naartoe door kunt stromen, zitten wél in Enschede. TP is inderdaad alleen in Deventer. En ik studeer het, het is awesomequote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij zit daar alleen zo'n soort gedeeld propedeuse jaar wat je wel kan volgen waarna je overstapt naar toegepaste psychologie of wat andere richtingen.
Handig om te weten, mijn zusje wil het heel waarschijnlijk ook doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 16:01 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dat is 3PS, dat is ook in Deventer. Sommige opleidingen waar je naartoe door kunt stromen, zitten wél in Enschede. TP is inderdaad alleen in Deventer. En ik studeer het, het is awesome
http://www.campus.tv/nieu(...)em-de-rooij-33/26248
Hebben jullie dit meegekregen trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |