Hoezo heb je nu geen reet te doen dan? Hier is hert juist best druk voor de eerste weken vind ik.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:17 schreef Aapig het volgende:
Ik doe de hogere juridische opleiding op het saxion in Enschede.![]()
Gezellige school, leuke klas, we hebben alleen geen reet te doen nu :p
Waarin? Welke studie? Gefeliquote:Op donderdag 9 september 2010 18:36 schreef Maraca het volgende:
Zelf net afgestudeerd aan Saxion Enschede. Leuke school.. ben er heel positief over
Accountancy, academie FEM. Gebouw en organisatie waren zeker goed. Vaak snelle reacties terug en ze hebben vaak heel coulant gereageerd als ik te laat was met ietsquote:Op donderdag 9 september 2010 19:50 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Waarin? Welke studie? GefeliIk was niet zo heel positief over de school trouwens, wel over de gebouwen en zo, en de organisatie vond ik ook wel goed, maar sommige leraren... bedroevend... En het niveau lag ook wel laag... maar dat was dan bij mijn studie... andere studies weet ik niet...
welke studie?quote:Op donderdag 9 september 2010 20:02 schreef _Loki het volgende:
Bij mij studie ligt het niveau ook vreselijk hoog, we hebben heel veel stof die ze op de universiteit ook krijgen, met daar nog praktijklessen naast.
Gefeliciteerd met je afstuderen en leuk dat je zo positief bent over Saxionquote:Op donderdag 9 september 2010 19:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Accountancy, academie FEM. Gebouw en organisatie waren zeker goed. Vaak snelle reacties terug en ze hebben vaak heel coulant gereageerd als ik te laat was met ietsDan moest ik wel aantonen dat het echt niet eerder kon, maar dan ging het alsnog mee. Anders was ik nu echt niet afgestudeerd! Leraren waren heel erg goed. Allemaal mensen uit het vak dus veel praktijkkennis en ontzettend behulpzaam. Niveau lag bij ons heel erg hoog en was een geweldige uitdaging.
![]()
Zou je misschien kunnen toelichten waarom? Heb zelf drie jaar rondgelopen op Saxion en ik ben er nog steeds positief over.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Leuk dat je nog positief bent over het SaxionDat zal over een paar weken wel over gaan. Saxion staat in mijn omgeving beter bekend als Suxion.
Over Deventer weet ik niks, ik zit in Enschede en daar hoor ik voornamelijk positieve ervaringen vanquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:53 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Saxion Deventer is een complete ruk hogeschool waar het management alleen uit is op geld en geen fuck geeft om het student-zijn.
Deventer heeft de afgelopen 10 jaar alle leuke (lees: dure) opleidingen weggesnoeid en daarvoor nietszeggende studies met een mooie naam voor teruggebracht. In combinatie met een hogeschool die zowat boven het station zit heb je nu dus alleen publiek wat bij papa en mama thuis zit en de hele binnenstad van Deventer overslaat. Dat was één van redenen van de doodsteek van studentenstad Deventer. De enige studenten die nog in Deventer zelf wonen zijn de busladingen Chinezen die Saxion binnenhaalt, want daar valt natuurlijk veel meer aan te verdienen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Over Deventer weet ik niks, ik zit in Enschede en daar hoor ik voornamelijk positieve ervaringen van
Zolang je in het reguliere programma blijft zal het welicht meevallen. maar zodra er maar iets afwijkt van het standaard ben je echt de lul op saxion.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou je misschien kunnen toelichten waarom? Heb zelf drie jaar rondgelopen op Saxion en ik ben er nog steeds positief over.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 20:25 schreef _Loki het volgende:
Ik denk dat al die negatieve dingen hierboven echt heel erg per opleiding schelen, ik merk er namelijk niets van!
Wat ik wel heel irritant vindt, is dat docenten gewoon níet met internet om kunnen gaan. De een stuurt alles via schoolmail, de ander gooit alles op blackboard en de ander zegt weer dat we dingen via intranet moeten zoeken.. Een docente die er al zo'n 6 jaar werkt, wist in de eerste week nog niet hoe blackboard werkte maar verzekerde ons wel dat alles erop komt te staan.quote:Op vrijdag 10 september 2010 20:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat denk ik ookMijn studieroute was zo vaag als het maar kon en ik was vaste klant bij de examencommissie
Bij ons weten de docenten gelukkig wel hoe blakckboard werkt en echt alles komt er op te staan. Van wijzigingen in de voorbereiding van de les tot de sheets en opdrachten en antwoorden van opdrachten. Echt ideaal dusquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:04 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wat ik wel heel irritant vindt, is dat docenten gewoon níet met internet om kunnen gaan. De een stuurt alles via schoolmail, de ander gooit alles op blackboard en de ander zegt weer dat we dingen via intranet moeten zoeken.. Een docente die er al zo'n 6 jaar werkt, wist in de eerste week nog niet hoe blackboard werkte maar verzekerde ons wel dat alles erop komt te staan.![]()
Ik ben trouwens wel echt té overactief in dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |