En zo hoort het. Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Pas nog iemand in elkaar geslagen die zo'n fout maakte, die eet nu met een rietje.
Waar is je nuance gebleven?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Pas nog iemand in elkaar geslagen die zo'n fout maakte, die eet nu met een rietje.
Zelfs ik ben niet perfect.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klacht: refereren naar.
En ook nog eens transitief gebruikt.
Ik verwacht niet dat KLB-volk de essentie van deze band zou kunnen begrijpen.quote:
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 8 september 2010 19:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard aan mijn 879 Facebookvrienden laten weten.
Oh wat doet dat pijn als het gepost wordt door iemand met zo'n rijke posthistorie als jij.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:12 schreef Kakpizza het volgende:
Mensen zoals Fir3fly... Werkelijk waar, daar is maar een smiley voor:!!!
Doet pijn he?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh wat doet dat pijn als het gepost wordt door iemand met zo'n rijke posthistorie als jij.
Ja, al die slowchats van jou zijn zeer rijk te noemen, wil je zeggen?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh wat doet dat pijn als het gepost wordt door iemand met zo'n rijke posthistorie als jij.
In ieder geval is het een betere interactie dan de algehele retardatie van ONZ.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:19 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, al die slowchats van jou zijn zeer rijk te noemen, wil je zeggen?
Of 'me' in plaats van 'mijn'.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:34 schreef n_uniet het volgende:
Mensen die 'ben' in plaats van 'heb' gebruiken dat is nog veel debieler
Of hij zit te zagen in TAL SC of op willekeurige topics slotjes te gooien.quote:Op donderdag 9 september 2010 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar is symphonic als je hem nodig hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |