Ik ben een nieuwsgierig mensquote:Op woensdag 8 september 2010 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Sprekend, vooral zijn haar.![]()
Nah, ik werk twee dagen per week in een gebouw waar ook mensen die moeilijk aan een baan kunnen komen 'tewerkgesteld worden'.
Het toilet wordt zo'n 30x per uur schoongeveegd, sort of.
Beter dan vanmiddag, maar nog niet lekker. Nog steeds suffig en wat duizeligquote:
Ik kan niet helemaal volgen wat je hier zegt Ml?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
grmmppfff oma op de bank...wat doe je?
Met wie praat je?
*zucht
ML-etje zit op de bank met oma en probeert dat te combineren met fokken. Oma snapt dat er op de computer gechat wordt en wilt weten met wie ze praat. Denk ik.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet helemaal volgen wat je hier zegt Ml?
Hihi Omaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet helemaal volgen wat je hier zegt Ml?
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ML-etje zit op de bank met oma en probeert dat te combineren met fokken. Oma snapt dat er op de computer gechat wordt en wilt weten met wie ze praat. Denk ik.
quote:Op woensdag 8 september 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
Muis, hoe is het met Percy?
Doe eens wat recente foto's?
Oh, ik dacht dat oma in zichzelf zat te mompelen en dat Ml-etje zich afvroeg tegen wie ze het hadquote:Op woensdag 8 september 2010 20:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ML-etje zit op de bank met oma en probeert dat te combineren met fokken. Oma snapt dat er op de computer gechat wordt en wilt weten met wie ze praat. Denk ik.
Tietenpost?quote:Op woensdag 8 september 2010 20:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi Oma
Oma vraagt steeds wat ik doe op de laptop
En toen ik hem onbeheerd achter liet las ze net jouw tieten post
Whihihihi nou zeg dat gaat dan nogal hoorde ikquote:Op woensdag 8 september 2010 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat oma in zichzelf zat te mompelen en dat Ml-etje zich afvroeg tegen wie ze het had
[..]
Tietenpost?
Oh, van de tieten-schieten-helicopter-mannenfilms? Sorry, oma
Dit is zo snel de enige die ik heb; er zijn van 't weekend nog foto's gemaakt, maar die staan op mijn mamma's PC. Jullie houden ze tegoedquote:
Wat lijkt/is hij groot!quote:Op woensdag 8 september 2010 20:31 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dit is zo snel de enige die ik heb; er zijn van 't weekend nog foto's gemaakt, maar die staan op mijn mamma's PC. Jullie houden ze tegoed
Hier is er eentje van vorige week; hij wilde niet in de webcam kijken want ik ben natuurlijk véél interessanter
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |