Waarschijnlijk ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil rode all stars kopen, zouden ze die hebben bij de winkel naast v/h Van Pierre, bij die krullenbol met de schattige glimlach?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
All Stars, zijn dat niet van die schoenen die gedragen worden door jeugd en door mensen die denken doordat ze All Stars aan hebben ze jonger worden geschat?
Ze staan mij niet, maar bij anderen staan ze al snel leuk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook 7 paar
Wit
Rood
Geel
Groen
Paars
Zwart Punk
Zwart Skull
Bij mij wel. Dat zegt alleen mee over mij dan over Lacoste.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Lacose?
Je kunt NIET Lacoste bedoelen want je hebt het over "hipper uiterlijk". Toch?
Ik draag nu blauwequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
All Stars, zijn dat niet van die schoenen die gedragen worden door jeugd en door mensen die denken doordat ze All Stars aan hebben ze jonger worden geschat?
Nee is nog wel net this week hoorquote:
En ik dus wel heel erg, daarom vind ik ze zo zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:45 schreef Dragonwizard het volgende:
All stars zijn ook niet echt aan mij besteed. Ik kan er niet lang op lopen. Die schoenen zijn perfect voor smalle voetjes en dat heb ik dus niet.
Ik heb best brede voeten maar ze zijn nu wel aan Allstars gewend... heb ook nog een paar grijze Diesels in dezelfde soortquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:45 schreef Dragonwizard het volgende:
All stars zijn ook niet echt aan mij besteed. Ik kan er niet lang op lopen. Die schoenen zijn perfect voor smalle voetjes en dat heb ik dus niet.
M'n vader heeft Lacoste schoenen.
Ze hebben geen rode, ik zie ze ook nergens anders. En krullebol was er niet. Mijn leven heeft geen zin meer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja.
Doe hem de groeten van me!
Praat mara even over Lowlands en zo.
Vindt ie leuk
Lacoste polo's staan alleen mooi als je helemaal skinny bent. Als ik zo'n ding aan doe ben ik net oom Wimquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg zo jeuk van het imago van lacoste.
En van polo's uberhaubt wel eigenlijk. Nou ja, vaak.
Nou ja, meer van de mensen die dat soort dingen standaard dragen... lacoste polo's.
Ik moet het morgen en overmorgen nog gaan vieren man!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt de lege blikjes nog aan een touwtje achter je auto hangen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |