Ik had continue de neiging om een steen door mijn TV heen te gooien...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
Net Fans terug gekeken
Soort van plaats vervangende schaamte...
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had continue de neiging om een steen door mijn TV heen te gooien...
Is je TV ook ontrouw geweest dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had continue de neiging om een steen door mijn TV heen te gooien...
In de Eindhovense gayscene loopt er een jonge jongen ( jaar of 19) met zo'n stem rond, Ang3l en ik noemen hem ook wel de kraaiquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:33 schreef creno het volgende:
Ik ga douchen, en dan vertrekken we naar schiphol en dan op naar lanzarote !
Tot over een weekje, tenzij ik tussen door nog kan posten
waarom was ik niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal vragen of ik de foto's mag posten
Ze zijn nogal uuuh.....FOUT!
[ afbeelding ]
Dan was m'n aandacht weer de hele tijd naar je vent gerichtquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom was ik niet uitgenodigd?
Die snap ik even nietquote:Op donderdag 9 september 2010 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is je TV ook ontrouw geweest dan?
Nu snap ik het welquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)iran-uitgesteld.html
Ja ik mag niks meer!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:44 schreef Ang3l het volgende:
Ligt TV aan de ketting? Strenge vriend!
Nou ik vind dat nogs teeds een leuk beetje zwemmerig gespierd lijf hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Speciaal voor de werkende mensch, een keer een niet zo gespierd jongetje.
[ afbeelding ]
Oh dan heb ik ook een leuk beetje zwemmerig gespierd lijf.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vind dat nogs teeds een leuk beetje zwemmerig gespierd lijf hoorMeneer de hoge eisen!
quote:
Het valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu is die arme jongen direct bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |