Ik doe ze NIET voor je aan!!!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Lacoste polo's staan alleen mooi als je helemaal skinny bent. Als ik zo'n ding aan doe ben ik net oom Wim
America Today ook niet? Of de Brittain?quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:51 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ze hebben geen rode, ik zie ze ook nergens anders. En krullebol was er niet. Mijn leven heeft geen zin meer.
Daar ben ik niet geweest.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
America Today ook niet? Of de Brittain?
In Zwolle is een officiële AllStars-winkel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:30 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik had ze ook in Dijon moeten kopen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In Zwolle is een officiële AllStars-winkel.Dus echt AllStars als AllStars.
Daar hebben ze nl vaak wel veel verschillende soorten.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geweest.
Ik zal morgen eens binnenlopen bij de American Today. Het is misschien stom, maar ik vind het raar om schoenen te kopen bij een kledingwinkel.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben ze nl vaak wel veel verschillende soorten.
Ja maar dat kén je al en in Zwolle hangen schilderijen van Jeroen Krabbé en er is zóveel meer hier dan die deprimerende gebouwen langs de ring.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:46 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dat wordt een dagje Zwolle!
Maar het is zo'n kuteind rijden, in dezelfde tijd ben je in Lille, Brussel of Aachen.
Kun je er ook naakt zonnen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat kén je al en in Zwolle hangen schilderijen van Jeroen Krabbé en er is zóveel meer hier dan die deprimerende gebouwen langs de ring.Ik heb ook een héérlijk huis om in te vertoeven, dat kan allemaal hier. Het kán, in Zwólle.
Ga je nu allemaal hapjes maken en trakteren en alles?quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar hebben ze nl vaak wel veel verschillende soorten.
Dat is de enige reden waarom ik soms de America Today binnenloop... en de Brittain truwens ookquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:50 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens binnenlopen bij de American Today. Het is misschien stom, maar ik vind het raar om schoenen te kopen bij een kledingwinkel.
Onder toeziend oog van God!quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Kun je er ook naakt zonnen?
Morgen naar de sligroquote:Op vrijdag 10 september 2010 17:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga je nu allemaal hapjes maken en trakteren en alles?
Zo weinig maar? Ik had 2 tot 2,5 uur in mijn hoofd, maar dat is in de spits.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:51 schreef Waxxer het volgende:
En het is nog géén 1,5 uur rijden, van E. naar Z.
Gatverpielekes! Da's pas lekker!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Speciaal voor de werkende mensch, een keer een niet zo gespierd jongetje.
[ afbeelding ]
Ik koop vaak kleren bij Sissy Boy. En soms over- en onderhemden bij Matinique. En onderbroeken bij De Bijenkorf of Lafayette.quote:Op vrijdag 10 september 2010 17:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is de enige reden waarom ik soms de America Today binnenloop... en de Brittain truwens ookDe kleding daar vind ik 3x niks.
Gelukkig "lees ik bij" (lees: ik scroll door de pagina's die ik gemist heb)quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oeh, die had ik gemist!
Ik liet mijn mannetje de foto zie en die sloeg een harde *zucht*quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal vragen of ik de foto's mag posten
Ze zijn nogal uuuh.....FOUT!
die gaat dan niet meequote:Op vrijdag 10 september 2010 08:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan was m'n aandacht weer de hele tijd naar je vent gericht
quote:Op vrijdag 10 september 2010 18:26 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik liet mijn mannetje de foto zie en die sloeg een harde *zucht*
en liepschuddend weg......
and the love is gone![]()
![]()
Die had toch met die Sabine?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
WTF
Bart van Big Brother 1 heeft een relatie gehad met Willem Oltmans
Nee doe jij maar gewoon dingen voor me uit.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
WTF
quote:Op vrijdag 10 september 2010 19:05 schreef TheVulture het volgende:
WTF
ooo, dat soort onderzoek!quote:Met Willem Oltmans dook hij de onderzoeksjournalistiek in.
Heb je niet gevraagd wat dat nou kost?quote:Op vrijdag 10 september 2010 22:32 schreef Great.Expectations het volgende:
Het was een foute enge oude man, met een jonge allochtoon.
die jongen kan zich ook laten onderhouden door die rijke kerel. Is niets vreemd aan. Ik ken een paar jongens die zich laten onderhouden door verschillende kerels over de wereld. Vliegen van hot naar her. Opdraven op feestjes etc. Niet dat ik dit verheerlijkquote:Op vrijdag 10 september 2010 21:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Bij de AH XL liep een man van ergens in de vijftig rond met aan zijn arm een jongen van ik schat een jaar of twintig.
dus je zit ook Resident Evil te kijken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 23:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, mannen die vrouwen haten als film is best te pruimen. Zelfs als je het boek gelezen hebt.
ik gok op stieg Larssonquote:Op vrijdag 10 september 2010 23:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus je zit ook Resident Evil te kijken.![]()
vader en zoon?quote:Op vrijdag 10 september 2010 21:41 schreef Great.Expectations het volgende:
Bij de AH XL liep een man van ergens in de vijftig rond met aan zijn arm een jongen van ik schat een jaar of twintig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |