Snap ik. Ik bedoel, we hebben het wel over mij.quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu is die arme jongen direct bang.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 september 2010 18:34 schreef keizerpinguin het volgende:
http://madonnaaaaaaaaaaa.(...)_New_Madonna_Demo_s/
nieuwe demo's van madonna.....
Ik heb het gezien en moest eigenijk wel lachen.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Wat een ongelofelijke schijtavond.... ik heb echt een dosis Oh Oh Cherso nodig
huh? waarom zou die hetero mij willen outen?quote:Op vrijdag 10 september 2010 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik. Ik bedoel, we hebben het wel over mij.
Die een hetero outte op de dansschool, die Mike volgende maand gaat outen... tja
weer een verkrachting van ne me quitte pas, jammer.... verder zit er wel wat leuks bij, Broken is lekker, wordt wel een hit denk ik , infinity ook wel lekkerquote:
Matsoe is te dom om te poepen en laat dat zien.quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en moest eigenijk wel lachen.Barbie die van d'r stokkie ging, Sniper die lag te neuken. nou ja, neuken, het leek net op mastuberen maar i.p.v. zijn hand gebruikt 'ie haar.
Maar met de rest wil het nog niet lukken. Misschien volgende week.
Iedereen vindt Jokertje een baas, maar vind die Matsoe meer een baas. Met zijn leuke one-liners.![]()
Ik maakte een grapje, you matsoe matsoe brain!quote:Op vrijdag 10 september 2010 12:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh? waarom zou die hetero mij willen outen?
edit: o wacht ff, lees het verkeerd.![]()
haat je me zo erg dat je me wilt outen? well, give it ur best shot, snowwhite.
maar ik ben al uit de kast hoor, dus je hoeft niets te doen.
heb je zijn leven geruineerd?
joe mien gardening the boesjes ?quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doet ie ook aan tuinen dan?
quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Matsoe is te dom om te poepen en laat dat zien.
Jokertje probeert het nog te verbergen met "dure" worden als "intact".
hmm o.k. but i'm watching you.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, you matsoe matsoe brain!
ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dit programma van voor naar achteren gescript is, en dat ze toch wel 1000 euro per persoon per dag schokkenquote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik geloof dat niemand zijn/haar diploma heeft gehaald, behalve dat ene meisje. Zij had haar VMBO.
Ze hadden zelf nooit gedacht dat ze steeds een miljoen kijkers zouden trekken aangezien het niets nieuws is. The Villa, Jersey Shore etc.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan mij niet aan de indruk ontrekken dat dit programma van voor naar achteren gescript is, en dat ze toch wel 1000 euro per persoon per dag schokken
Maar je broer zal dit natuurlijk nooit toegeven :>)
die nicht van The VIlla was dan weer uitermate amusant met zijn meer dan flauwe melige commentaar.quote:Op vrijdag 10 september 2010 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze hadden zelf nooit gedacht dat ze steeds een miljoen kijkers zouden trekken aangezien het niets nieuws is. The Villa, Jersey Shore etc.
quotevanvandaag Ook een fijne verbastering: 'Iemand in zijn ootje nemen'. thx @dickboonmanquote:Op vrijdag 10 september 2010 12:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik zei het al op twitter, maar ik vind hem ook passend voor hier
de pik in iemand hebben, net zo'n heerlijke verbastering als: je in je ootje nemen
die laatste zit ook in de bewerking van Gezelschap, waarop er bij de eerste lezing en ook door publiek naderhand steevast wordt verbeterd, waarop ik dan zeg, nee dat staat er bewust zo
Elize is bij uitstek de jongste, maar ook de slimste en volwassenste en rustigste en verstandigstequote:Op vrijdag 10 september 2010 13:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik geloof dat niemand zijn/haar diploma heeft gehaald, behalve dat ene meisje. Zij had haar VMBO.
Dat filmpje zocht ik vandeweek nav Editie NLquote:
Waarschijnlijk ja.quote:Op vrijdag 10 september 2010 15:58 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil rode all stars kopen, zouden ze die hebben bij de winkel naast v/h Van Pierre, bij die krullenbol met de schattige glimlach?
quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
All Stars, zijn dat niet van die schoenen die gedragen worden door jeugd en door mensen die denken doordat ze All Stars aan hebben ze jonger worden geschat?
Ze staan mij niet, maar bij anderen staan ze al snel leuk.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook 7 paar
Wit
Rood
Geel
Groen
Paars
Zwart Punk
Zwart Skull
Bij mij wel. Dat zegt alleen mee over mij dan over Lacoste.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
Lacose?
Je kunt NIET Lacoste bedoelen want je hebt het over "hipper uiterlijk". Toch?
Ik draag nu blauwequote:Op vrijdag 10 september 2010 16:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
All Stars, zijn dat niet van die schoenen die gedragen worden door jeugd en door mensen die denken doordat ze All Stars aan hebben ze jonger worden geschat?
Nee is nog wel net this week hoorquote:
En ik dus wel heel erg, daarom vind ik ze zo zijnquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:45 schreef Dragonwizard het volgende:
All stars zijn ook niet echt aan mij besteed. Ik kan er niet lang op lopen. Die schoenen zijn perfect voor smalle voetjes en dat heb ik dus niet.
Ik heb best brede voeten maar ze zijn nu wel aan Allstars gewend... heb ook nog een paar grijze Diesels in dezelfde soortquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:45 schreef Dragonwizard het volgende:
All stars zijn ook niet echt aan mij besteed. Ik kan er niet lang op lopen. Die schoenen zijn perfect voor smalle voetjes en dat heb ik dus niet.
M'n vader heeft Lacoste schoenen.
Ze hebben geen rode, ik zie ze ook nergens anders. En krullebol was er niet. Mijn leven heeft geen zin meer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja.
Doe hem de groeten van me!
Praat mara even over Lowlands en zo.
Vindt ie leuk
Lacoste polo's staan alleen mooi als je helemaal skinny bent. Als ik zo'n ding aan doe ben ik net oom Wimquote:Op vrijdag 10 september 2010 16:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg zo jeuk van het imago van lacoste.
En van polo's uberhaubt wel eigenlijk. Nou ja, vaak.
Nou ja, meer van de mensen die dat soort dingen standaard dragen... lacoste polo's.
Ik moet het morgen en overmorgen nog gaan vieren man!quote:Op vrijdag 10 september 2010 16:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je hebt de lege blikjes nog aan een touwtje achter je auto hangen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |