quote:Op donderdag 9 september 2010 15:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht dat David het neukertje van Mike was
oh ja dat is waar ookquote:Op donderdag 9 september 2010 15:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, als ze weer feestjes geven. Keiharde muziek. Hij houdt van techno.. En, net zoals ik, praat ie hard, helemaal als er drank in zit.
Hij had het over David. Van mij weten jullie dat al.quote:
was een klein karafje. een doorslobbertje was dat.quote:Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh ja dat is waar ook
na 1 karafje lulde jij Wonderer en mij de oren van het hoofd
omdat ik van jullie niet mee mocht naar de glazen dildo's bij Drake'squote:Op donderdag 9 september 2010 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was een klein karafje. een doorslobbertje was dat.![]()
en wie lulde 3 kwartier over zijn V&D klantenkortingkaart en Justin Bieber? Juist.
quote:Op donderdag 9 september 2010 16:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat ik van jullie niet mee mocht naar de glazen dildo's bij Drake's
Op de een of andere manier zegt de naam LFO me niks... misschien als ik een liedje hoor... maar hij had leukemie dus op zich niet vreemd dat ie zo slecht is opgedroogd hequote:Op donderdag 9 september 2010 16:56 schreef mike_hunt het volgende:
Zanger LFO (Rich Cronin) overleden - 35 jaar.
wel slecht opgedroogd, die jongen.![]()
vroegah (1999):
[ afbeelding ]
2007:
[ afbeelding ]
Op de een of andere manier trekt dat soort nichterigheid me enorm aan.quote:
Ringup tones noemen ze dat!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:53 schreef TheVulture het volgende:
Sinds wanneer kun je een liedje kiezen om door je zoemtoon te laten lopen als mensen je proberen te bellen?
Ik heb nu al bij verschillende klanten allerlei deuntjes gehoord terwijl ik ze probeer te bereiken... en dat zijn dan nog niet eens voicemails
Dat is net afgelopenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Wat een ongelofelijke schijtavond.... ik heb echt een dosis Oh Oh Cherso nodig
Kan niet wachten tot het op rtl gemist staatquote:
het was weer briljantquote:Op donderdag 9 september 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Wat een ongelofelijke schijtavond.... ik heb echt een dosis Oh Oh Cherso nodig
Ik kan nog steeds NIET geloven dat het echt isquote:
Ik had continue de neiging om een steen door mijn TV heen te gooien...quote:Op donderdag 9 september 2010 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
Net Fans terug gekeken
Soort van plaats vervangende schaamte...
quote:Op donderdag 9 september 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had continue de neiging om een steen door mijn TV heen te gooien...
Is je TV ook ontrouw geweest dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had continue de neiging om een steen door mijn TV heen te gooien...
In de Eindhovense gayscene loopt er een jonge jongen ( jaar of 19) met zo'n stem rond, Ang3l en ik noemen hem ook wel de kraaiquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 23:33 schreef creno het volgende:
Ik ga douchen, en dan vertrekken we naar schiphol en dan op naar lanzarote !
Tot over een weekje, tenzij ik tussen door nog kan posten
waarom was ik niet uitgenodigd?quote:Op donderdag 9 september 2010 00:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal vragen of ik de foto's mag posten
Ze zijn nogal uuuh.....FOUT!
[ afbeelding ]
Dan was m'n aandacht weer de hele tijd naar je vent gerichtquote:Op vrijdag 10 september 2010 01:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom was ik niet uitgenodigd?
Die snap ik even nietquote:Op donderdag 9 september 2010 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is je TV ook ontrouw geweest dan?
Nu snap ik het welquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)iran-uitgesteld.html
Ja ik mag niks meer!quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:44 schreef Ang3l het volgende:
Ligt TV aan de ketting? Strenge vriend!
Nou ik vind dat nogs teeds een leuk beetje zwemmerig gespierd lijf hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 09:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Speciaal voor de werkende mensch, een keer een niet zo gespierd jongetje.
[ afbeelding ]
Oh dan heb ik ook een leuk beetje zwemmerig gespierd lijf.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik vind dat nogs teeds een leuk beetje zwemmerig gespierd lijf hoorMeneer de hoge eisen!
quote:
Het valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 10 september 2010 10:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nu is die arme jongen direct bang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |