quote:Op woensdag 8 september 2010 18:13 schreef FutureFairytale het volgende:
dankjewel..heb niet eens echt zin haha maar wordt vast wel gezellig hoop ik
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welcomeand SMELL ON!!
![]()
Hoe bevalt je nieuwe huisje?
de kat maakte me vannacht om half 5 wakker. Voor de rest hartstikke goed! Lekker in het bos, mooi van hout. Jammer dat ik hier nog maar 3 weken woon!quote:
Kerstdiner is geregeld dus.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ga zo maar eens konijnen vangenmoeten weer voor hun halfjaarlijkse enting en controle
Wil ze meteen eens een goede kambeurt geven. Ze zien er nu niet uit met al die plukken los haar alle kanten op
Dat dacht ik ook alquote:
Nja het is zo flauw en afgezaagd om de kerstdineropmerking te maken dat ik hem eigenlijk gewoon maar negeer meestalquote:Op woensdag 8 september 2010 18:29 schreef Windigo het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al![]()
Conclusie: Je kan maar beter niet toegeven dat je konijnen hebt in de CUL-SC, want voor je t weet eet iemand ze op
kluiven is ook lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja het is zo flauw en afgezaagd om de kerstdineropmerking te maken dat ik hem eigenlijk gewoon maar negeer meestal![]()
![]()
Daarnaast wil je mijn konijnen echt niet op eten! Zit nauwelijks vlees aan, zijn super slanke, gezonde nijnen
dat maak ik ook vaak maar dan ook nog gorgonzola door de spinazie. Zo lekker!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:33 schreef DarkElf het volgende:
Net de lasagne in elkaar geknutseld, t ruikt echt heel lekker.
zelfgemaakte tomatensaus, lasagne-velletje (van de appie, van die 'verse'), mix van ricotta/wilde spinazie (kort geblancheerd uit laten lekken en in stukjes gensneden)/een half eitje/wat geraspte kaas/ zelfgemaakte basilicumpesto/nootmuskaat en z&p)... tomatensaus, lasagne, laagje ricottamix en tomatensaus...
straks in de oven, 10 minuutjes voor t einde even wat buffelmozzarella erover...
Ben benieuwd
smeerkees! Eigenlijk had ik geen gaatjequote:Op woensdag 8 september 2010 18:19 schreef Anthraxx het volgende:
Die kun je out of context ook heel apart opvatten.
Ben je nu echt klaar met je studie of niet?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat maak ik ook vaak maar dan ook nog gorgonzola door de spinazie. Zo lekker!
Met mij gaat alles goed, ik ruik lekker...Net begonnen met werken, eerste paar dagen op de uni achter de rug. Gek, maar ook wel leuk....En nu ga ik pannenkoeken bakken!
Hoe gaat het met jou? Lekker aan het hardlopen, lees ik!
Ik kon het niet latenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja het is zo flauw en afgezaagd om de kerstdineropmerking te maken dat ik hem eigenlijk gewoon maar negeer meestal![]()
![]()
Daarnaast wil je mijn konijnen echt niet op eten! Zit nauwelijks vlees aan, zijn super slanke, gezonde nijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |