Ja maar wel erg goede herrie, herrie met intelligentie. Er is over nagedacht.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:16 schreef mymoodfentje het volgende:
het is wat het claimt te zijn, herrie.
Of je luistert even en neemt serieus de tijd.quote:Op woensdag 8 september 2010 13:44 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik kan ook heel goed nadenken over deze vergelijking:
[ afbeelding ]
Maar mijn antwoord is nog steeds klote en waardeloos.
Zo is het ook met Japanners en muziek.
M'n opmerking is natuurlijk te generaliserend, maar bovenstaande stukjes vind ik stuk voor stuk dramatisch.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Of je luistert even en neemt serieus de tijd.
Dit is de muziek van de toekomst. Tenzij je in een loop van covers en re-makes wilt blijven hangen moeten we vooruit in de muziek en dit is een stap in de goede richting.quote:Op donderdag 9 september 2010 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pfff, allemachtig wat is dit? Ik heb een vrij hoge tollerantie wat betreft muziek, maar dit vind ik echt geen muziek meer... Als mijn Xbox vastloopt en het geluid blijft hangen hoor ik nog fijnere geluiden dan dit. Ik heb verder niet gelezen over de achtergrond van dit soort geluid, maar echt, waarom? Wat bezielt iemand om dit geluid te maken en wat bezielt iemand om er naar te luisteren?
Waarom dan niet iets als Hardcore? Of Eén of andere metal soort? Daar zit nog iets van melodie in...quote:Op donderdag 9 september 2010 07:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Dit is de muziek van de toekomst. Tenzij je in een loop van covers en re-makes wilt blijven hangen moeten we vooruit in de muziek en dit is een stap in de goede richting.
Ik maak het zelf ook en er gaat soms best veel werk in. En waarom ik er naar luister? Omdat het vol met agressie en geweldadigheid zit en ik mijn agressie er in kwijt kan. Heerlijk na een avondje stappen of na een dag werken.
Omdat we bijna geen nieuwe melodiën meer kunnen schrijven.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom dan niet iets als Hardcore? Of Eén of andere metal soort? Daar zit nog iets van melodie in...
Jep dat doe ik vaak na een avondje stappen.quote:Op donderdag 9 september 2010 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zet jij je TV ook wel eens aan op een kanaal zonder beeld? Lekker naar ruis kijken en luisteren?
Ik vraag me af of experimentele muziek ooit de top 40 gaat bereiken. Het wordt al jarenlang gemaakt en heeft nooit het grote publiek bereikt. Hoeveel mensen kennen Karlheinz Stockhausen. En dat is nog één van de grote namen.quote:Op donderdag 9 september 2010 07:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Dit is de muziek van de toekomst. Tenzij je in een loop van covers en re-makes wilt blijven hangen moeten we vooruit in de muziek en dit is een stap in de goede richting.
Ik maak het zelf ook en er gaat soms best veel werk in. En waarom ik er naar luister? Omdat het vol met agressie en geweldadigheid zit en ik mijn agressie er in kwijt kan. Heerlijk na een avondje stappen of na een dag werken.
Maar ja dat is een andere discussie daar deze,zeer goede overigens, componist geen Japanner was.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vraag me af of experimentele muziek ooit de top 40 gaat bereiken. Het wordt al jarenlang gemaakt en heeft nooit het grote publiek bereikt. Hoeveel mensen kennen Karlheinz Stockhausen. En dat is nog één van de grote namen.
Beetje off topic.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:23 schreef HalloweenJack het volgende:
Doet me denken aan:
Alleen dan nog net iets meer kut.
Sorryquote:Op donderdag 9 september 2010 16:30 schreef reetveter het volgende:
Ik schrok mijzelf een hoedje toen ik dat 1e linkje aanklikte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |