Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Intelligence | Patrick | 13 september
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
Een Wolfsburg Editionquote:
ah, Wolfsburg Edition; dat zegt me wel wat natuurlijkquote:Op woensdag 8 september 2010 11:43 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Een Wolfsburg EditionSpeciale kleur paars, andere logo's (het kasteeltje
), blauw recaro interieur
Oke, niet continu, wel vaak.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:45 schreef Samzz het volgende:
@ David, het gaat niet continue over auto's. Er werd een vraag gesteld en die is nu beantwoord.
voetbal en auto's is een gedeelde interesse van aardig wat ToF-fersquote:Op woensdag 8 september 2010 11:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oke, niet continu, wel vaak.
PB met alle optiesquote:Op woensdag 8 september 2010 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, Wolfsburg Edition; dat zegt me wel wat natuurlijk
Weet je ook hoe het voor mij is als het over voetbal gaat, waar ik geen zier aan vindquote:Op woensdag 8 september 2010 11:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oke, niet continu, wel vaak.
nou, wat let je?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:54 schreef Redbaron het volgende:
ik heb tot nu toe vrij veel vw voorbij zien komen, geen auto's!
Kom op zegquote:Op woensdag 8 september 2010 11:54 schreef Redbaron het volgende:
ik heb tot nu toe vrij veel vw voorbij zien komen, geen auto's!
hehe voor die liefhebberij kijk ik wel op andere fora...nu foto's op automaxx bekijken van zondagquote:
Ik was daarbijquote:Op woensdag 8 september 2010 11:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe voor die liefhebberij kijk ik wel op andere fora...nu foto's op automaxx bekijken van zondag
Ons nog zien staan? Stonden helemaal weg gedrukt in de hoek, terwijl we op duitse dag zon mooie plek haddenquote:
waar stond je dan? ben wel een paar keer over het paddock gelopen..quote:Op woensdag 8 september 2010 12:19 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ons nog zien staan? Stonden helemaal weg gedrukt in de hoek, terwijl we op duitse dag zon mooie plek hadden
Wij stonden nog iets verder richting GT-bocht. heb SSC wel zien staan, wij hadden een 350Z, MX3 en Prelude voor aan staan, tent met groot Outsiderz erop:quote:Op woensdag 8 september 2010 12:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
waar stond je dan? ben wel een paar keer over het paddock gelopen..
Wij stonden met de ssc naast de subaru stand
die heb ik idd wel zien staan.quote:Op woensdag 8 september 2010 12:41 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wij stonden nog iets verder richting GT-bocht. heb SSC wel zien staan, wij hadden een 350Z, MX3 en Prelude voor aan staan, tent met groot Outsiderz erop:
[ afbeelding ]
lompe boer...quote:Op woensdag 8 september 2010 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeiemiddag vanuit Enschede
Vrouwtje naar het werk en ik kon nog ff lekker uitslapen
Twintintquote:Op woensdag 8 september 2010 12:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
die heb ik idd wel zien staan.
weet jij waar je goed blideringsfolie kunt halen? niet van die carpoint meuk want das te donker voor op de voorruit
is dat te kopen en dan zelf te plakken?quote:
zelf plakken is niet moeilijkquote:Op woensdag 8 september 2010 13:19 schreef Intelligence het volgende:
Zelf plakken is moeilijker dan je denktMaar, ik zou gewoon paar bedrijven afbellen.
Wij hebben het toen laten doen, maar goed ook, zelfs diegene had t er nog moeilijk mee door de bolling, hele ruit is er toen uitgehaald
quote:Op woensdag 8 september 2010 12:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeiemiddag vanuit Enschede
Vrouwtje naar het werk en ik kon nog ff lekker uitslapen
Ha skatquote:
Moet nog ff adres hebben waar ik morgen naar school moetquote:Op woensdag 8 september 2010 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ga je hier nog doen dan, Bas?
Kun je toch zo opzoeken op internet?quote:Op woensdag 8 september 2010 14:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Moet nog ff adres hebben waar ik morgen naar school moet
de baas heeft dat geregeld en die heeft alle gegevens, dus ff langsgaanquote:Op woensdag 8 september 2010 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je toch zo opzoeken op internet?
quote:Op woensdag 8 september 2010 14:14 schreef Redbaron het volgende:
[..]
de baas heeft dat geregeld en die heeft alle gegevens, dus ff langsgaan
kloptquote:Op woensdag 8 september 2010 14:20 schreef Intelligence het volgende:
Wat voor school mag je morgen gaan doen, ADR? Duitsland?
Ik krijg alleen de basis, en t scheelt nogal in kosten tussen nederland en duitsland als ik dat zo hoor..quote:Op woensdag 8 september 2010 14:36 schreef Intelligence het volgende:
Ook in Duitsland? Mooi peuleschilletje van wat ik gehoord heb
Nederland heb ik t gedaan, Basis + Tank
rukkn, kujt langer volholln..quote:Op woensdag 8 september 2010 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ga ik eens doen tot Nicole thuis komt...
Whehequote:
awwquote:Op woensdag 8 september 2010 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ga ik eens doen tot Nicole thuis komt...
pannekoek in je onderbroekquote:
Mwoh, voor dat laatste uurtje hoeft t niet meerquote:Op woensdag 8 september 2010 15:24 schreef Redbaron het volgende:
ik ga naar eanske
Justin, sms maar als je mn nieuwe bolide wil zien of ff bierjte doen 2 terras
hahaquote:Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef haakon het volgende:
whehe ofniet !
ik kwam Robin ook nog tegen vandaag
Wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:43 schreef Assiej het volgende:
Is het nu 'aan' ? hebben we er een fok liefdes stelletje bij??
hurry hurry
de sex is wel lekkerquote:Op woensdag 8 september 2010 17:43 schreef Assiej het volgende:
Is het nu 'aan' ? hebben we er een fok liefdes stelletje bij??
hurry hurry
Je moet ergens beginnen he.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
dus jullie gaan voor een seks relatie ipv liefdes relatie.?
Ajuus danquote:
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen moeilijk voor Assiej
En lekker dat t isquote:Op woensdag 8 september 2010 18:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Justin & Nicole, sitting in a tree, k-i-s-s-i-n-g
Zoals?quote:Op woensdag 8 september 2010 18:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen moeilijk voor Assiej
quote:Op woensdag 8 september 2010 18:36 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zoals?
Voor jou het sociale gebeuren meende ik toch, of niet?
i'll be gently... en dankjequote:Op woensdag 8 september 2010 18:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
pas maar op dat je dan niet te hard schud
veel plezier alvast
oepsquote:
ik weet niet of dat wel zoquote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Redbaron het volgende:
hehe remco met zo'n kleine op de arm![]()
Ik mag binnenkort ook kroamschuddn bij een ex collega/vriend van me
Ik ga het zeker wel proberen maar ook zaterdag weer meerdere dingen op de planning staanquote:Op dinsdag 7 september 2010 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Niet zaterdag?
Ow eerder zal ik er sowieso ook niet zijn,, ben te lui maar weet jij de tijden zo (Begin <> eind)quote:Op woensdag 8 september 2010 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Martijn en de restIk ga zaterdag maar ben er pas vanaf 4 uur.
waarom ga jij niet dan? kun je ook niet?quote:
Geen bijzondere reden, ik ben er niet bij..quote:Op woensdag 8 september 2010 19:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
waarom ga jij niet dan? kun je ook niet?
Oksel verwacht de eerste mensen rond een uurtje of 1. Maar dat staat allemaal in het topic hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:12 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow eerder zal ik er sowieso ook niet zijn,, ben te lui maar weet jij de tijden zo (Begin <> eind)?
Ja zag het net , gaat allemaal niet zo snel als je dat op de mobiel doet en dus had ik geen zin omdat topic in mn AP op te zoekenquote:Op woensdag 8 september 2010 19:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oksel verwacht de eerste mensen rond een uurtje of 1. Maar dat staat allemaal in het topic hoor.
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden #4 - American Style
Ik denk ook niet dat je dat wilt, zal een mooie bende opleveren.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:35 schreef Assiej het volgende:
Fok komt ook immers niet op mijn verjaardag![]()
doegquote:
Dat klinkt wel erg goed!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:39 schreef Assiej het volgende:
Het is officieel
Ik buig voor de Pizzeria Toko hier
Goedkoop (uiteraard niet te goedkoop het blijft vlees) en Kwaliteit
Met speciale actie dagen
Shoarma schotels, uber lekker, goed verpakt met speciale machine
Broodje shoarma, same story.. waar voor je geld
Broodje duner, MEGA huge, en lekker.... stond er nu serieus ook nog bij op de kaart dat ze Jumbo versie hebben? Hoe groot moet je mond dan wel niet zijn mocht het erin willen passen(wie hier op door denkt is lame. )
Lachmacun's zijn super
Pizza's lekkerlekker![]()
Aardappelschijfjes goed gekruid + vers van de pers
goed service...
en,... royaal met bakken saus
Ik ben verkocht![]()
![]()
Echt super,quote:
Ik ken gelukkig een betere pizzaria dan La Candelaquote:Op woensdag 8 september 2010 20:46 schreef Assiej het volgende:
[..]
Echt super,
klein afhaal / bezorg tentje
www.pizzeriadeessen.nl <-- prijzen zijn ook goed vind ik zelf!
(zelfde als La Candela te Enschede wat ik ook al eens eerder hier zei)
www.pizzerialacandela.nl
had ik dat maar,quote:
Pulcinella, Deurningerstraat. Alleen afhaal. http://www.pulcinella.pizzabel.nl/quote:Op woensdag 8 september 2010 21:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
had ik dat maar,mijn god wat een hemel
@San, het is hier de goede en redelijk minder vet!
La Candela vond ik + mede eters een redelijke goede tent
Kom eens met namen en prijzen
Liugiquote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
Pulcinella, Deurningerstraat. Alleen afhaal. http://www.pulcinella.pizzabel.nl/
Ah, kom ik vaak langs met de bus!quote:Op woensdag 8 september 2010 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pulcinella, Deurningerstraat. Alleen afhaal. http://www.pulcinella.pizzabel.nl/
RINGDINGDINGDING RINGDINGDINGDINGDINGDINGDINGDINGDINGDINGDINGDING RING RING RING RINGquote:
Toevallig EditieNL gezien deze avondquote:
Imo de beste pizzaria van het landquote:Op woensdag 8 september 2010 21:29 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ah, kom ik vaak langs met de bus!
Dus die is wel lekker?
Ben je al in alle geweest?quote:Op woensdag 8 september 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Imo de beste pizzaria van het land
Nee. Ik had voor de mierenneukers onder ons 'tot nu toe' toe moeten voegen. Mijn fout.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben je al in alle geweest?
Fraaie schoen !quote:Op woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Mdrop het volgende:
Zoo kleren/schoenen ook weer gekocht en wel online, nu maar hopen dat de schoen qua maat goed is (Merk zelfde als deze zomer dus goede hoop.
[ afbeelding ]
+ 3 broeken en een blouse.
Idd ! DC is echt goede shit !quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Robinhoo het volgende:
Jonge doner company boveeeee alles.
Juist !quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Robinhoo het volgende:
Jonge doner company boveeeee alles.
Die openingsprijsactie is in Almelo al zeker 2,5 jaar..quote:Op woensdag 8 september 2010 23:03 schreef Assiej het volgende:
Doner Company, op station enschede
1,95 openingsprijs actie,
al is die actie voor nu al een paar maand![]()
maar true, die is ook goedvooral voor tusenuren
Daar dus ook jaquote:Op woensdag 8 september 2010 23:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Die openingsprijsactie is in Almelo al zeker 2,5 jaar..
Bohhh, ik was vandaag in Enschede, had je dat niet eerder kunnen zeggen?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:03 schreef Assiej het volgende:
Doner Company, op station enschede
1,95 openingsprijs actie,
al is die actie voor nu al een paar maand![]()
maar true, die is ook goedvooral voor tusenuren
Ik heb er vanmiddag rond 3 uur wel 1 gehaaldquote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bohhh, ik was vandaag in Enschede, had je dat niet eerder kunnen zeggen?
Broodje döner is zo extreem goedVooral zo'n half Turks brood stampvol vleesch, sla en saus
Leest er dan helemaal niemand mijn posten ?quote:Op woensdag 8 september 2010 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bohhh, ik was vandaag in Enschede, had je dat niet eerder kunnen zeggen?
Broodje döner is zo extreem goedVooral zo'n half Turks brood stampvol vleesch, sla en saus
Mogguhquote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 08:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bleh moet over 5 min al naar mn werk en slaap nog half![]()
"Een hoek ééngezinswoning, nabij het centrum."quote:Op donderdag 9 september 2010 08:53 schreef norich het volgende:
Remco![]()
Wat voor soort huis ga je bekijken dan?
of... andere, normale muziekquote:Op donderdag 9 september 2010 08:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga snoeiharde screamblackdeathmetal luisteren
hihihi dijenkletserquote:Op donderdag 9 september 2010 08:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het was een grapje, jeweets.
Henrikequote:
lekker. ik ben weer aan 't werkquote:Op donderdag 9 september 2010 10:24 schreef norich het volgende:
[..]
Ja wel goed. Mooi dagje vrij vandaag![]()
En daar?
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, Domijn belde net terug; er is 1 gegadigde voor mij![]()
die gaat binnenkort kijken, als hij het niet neemt, hoor ik weer van hun; maar dat wordt dan pas over 2 weken.
so the search continues...
het is ook een heel tof thuis voor een mooie prijs, staat er sinds deze week op; dus wist al dat ik snel moest zijn met reageren... maar helaas toch te laatquote:
hopen dat 't m niet bevaltquote:Op donderdag 9 september 2010 10:32 schreef ReMcOrE het volgende:
hmmm, Domijn belde net terug; er is 1 gegadigde voor mij![]()
die gaat binnenkort kijken, als hij het niet neemt, hoor ik weer van hun; maar dat wordt dan pas over 2 weken.
so the search continues...
quote:Op donderdag 9 september 2010 10:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Patricknog ontwikkelingen op auto-gebied?
dat is die eerste GTI 16v?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:10 schreef Intelligence het volgende:
Ja maar mijn second-best is ook nog te koop... zaterdag om 13.00 weet ik of die verkocht is of niet![]()
Voordeel aan dat ding is dat er een klein beetje technisch werk aan zit, en die kerel zelf geen verstand heeft... kan m dus wel wat van zn prijs praten, en alle onderdelen die nodig zijn voor die auto heb ik nog liggen
quote:Op donderdag 9 september 2010 11:10 schreef Intelligence het volgende:
Ja maar mijn second-best is ook nog te koop... zaterdag om 13.00 weet ik of die verkocht is of niet![]()
Voordeel aan dat ding is dat er een klein beetje technisch werk aan zit, en die kerel zelf geen verstand heeft... kan m dus wel wat van zn prijs praten, en alle onderdelen die nodig zijn voor die auto heb ik nog liggen
Zijn zoveel GTI 16v's dat ik ze niet meer door elkaar hou, maar het is die grijs/blauwe die net gespoten isquote:
de 3e optie?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:28 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Zijn zoveel GTI 16v's dat ik ze niet meer door elkaar hou, maar het is die grijs/blauwe die net gespoten is
¤ 50 om het kentekenbewijs aan te laten passen etc.? en waarom is hetquote:Op donderdag 9 september 2010 11:29 schreef Intelligence het volgende:
Nee daarom juist, is neit gekeurd, keuring kost 50 eur, maar dat weet hij niet
ze hebben ooit bij Wegmisbruikers een kerel gepakt die ook met een GTI blok in een Mk2 reed, op origineel kentekenquote:Op donderdag 9 september 2010 11:42 schreef Intelligence het volgende:
Ja hij rijdt al die tijd al met een 1.6 op kenteken.
Hij kan m nog niet laten herkeuren omdat de remmerij niet omgebouwd is
Ik heb alles voor die ombouw liggen incl nieuwe lagers en schijven.
quote:
Wegmisbruikersquote:Op donderdag 9 september 2010 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ze hebben ooit bij Wegmisbruikers een kerel gepakt die ook met een GTI blok in een Mk2 reed, op origineel kenteken
ik vind die andere 16v GTI mooierquote:Op donderdag 9 september 2010 11:51 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Wegmisbruikers![]()
Wat een clowns zijn dat soms.
Maar, ombouw naar GTI remmerij is een halve dag werk, minder nog denk ik. Daarna ff herkeuren bij de RDW voor 5 tientjes en klaar is Patrick
Je hebt de fotos toch gezien? Is echt strakke bak
Ja allebei.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
Robinal zin aan dinsdag?
en zaterdag nog cultureel uitje naar Venlo?
Neem dan meteen een tosti-ijzer meequote:Op donderdag 9 september 2010 12:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, wel kaas en ham, maar geen brood(jes)Op naar de Appie dus
Ik ook, 3 mini-pizza's in ovenquote:
En een fles curry...quote:Op donderdag 9 september 2010 12:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neem dan meteen een tosti-ijzer mee
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En een fles curry...
Kan ik maar beter niet doen, anders zit ik echt de hele dag te vretn
Dat zei je ook al over mn goulashsoep met extra pastaquote:
Maar dat is ook bazenvoedselquote:Op donderdag 9 september 2010 13:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zei je ook al over mn goulashsoep met extra pasta
Neequote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef omearos het volgende:
[..]
dus jij zorgt zaterdag voor de tosti's?
Ik kan hele lekkere maken. In de koekenpan met een flinterdun laagje boter op buitenkant van de boterhammen voor een krokante en lekkere romige smaak.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:03 schreef omearos het volgende:
[..]
dus jij zorgt zaterdag voor de tosti's?
Ahh, zodoende.quote:Op donderdag 9 september 2010 13:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
17.00 heb ik weekend qua werk, morgen nog wel een dag school
school is meestal wel interessant en gezellig, dus dan gaat de dag ook wel snelquote:Op donderdag 9 september 2010 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ahh, zodoende.
Ik moet nu nog tot 17:00 en morgen halve dag
veel moeite i.v.m. rare tijden etc.? of op een andere manier?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ik denk dat ik ga stoppen bij de Mc, definitief. Dit werk kost echt veel moeite en ben 's avonds doodop
watjequote:Op donderdag 9 september 2010 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En ik denk dat ik ga stoppen bij de Mc, definitief. Dit werk kost echt veel moeite en ben 's avonds doodop
Mja, moet om 6 uur m'n bed uit en ben om kwart voor 7 weg van huis. Dan ben ik 's avonds (op een hele dag) pas om half 8 thuis vanwege baggertijden van de busquote:Op donderdag 9 september 2010 13:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
veel moeite i.v.m. rare tijden etc.? of op een andere manier?
hoeveel moeten je werken bij de Mac dan? naast je werk @ de gemeente?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, moet om 6 uur m'n bed uit en ben om kwart voor 7 weg van huis. Dan ben ik 's avonds (op een hele dag) pas om half 8 thuis vanwege baggertijden van de bus
quote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, moet om 6 uur m'n bed uit en ben om kwart voor 7 weg van huis. Dan ben ik 's avonds (op een hele dag) pas om half 8 thuis vanwege baggertijden van de bus
Als het aan de Mac ligt 16 tot 20 uur. Ik vind dat veel te veel. Ben nu per dag minimaal 11 uur van huis enzoquote:Op donderdag 9 september 2010 13:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeveel moeten je werken bij de Mac dan? naast je werk @ de gemeente?
Maar het werk is zo leuk dat ik het er voor over heb, maar dan geen Mac meer.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:00 schreef omearos het volgende:
[..]Worden idd erg lange dagen zo. Ik kon gelukkig altijd op de fiets.
dus van de gemeente direct door naar de Mac?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als het aan de Mac ligt 16 tot 20 uur. Ik vind dat veel te veel. Ben nu per dag minimaal 11 uur van huis enzo
Dat zouden ze graag willen ja, ik doe het gewoon niet. Ook ga ik niet 7 dagen in de week werkenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus van de gemeente direct door naar de Mac?
of andere vestiging? Ik ben ook van Almelo Woonboulevard naar Enschede Centrum gegaan. Maar de sfeer verschilt natuurlijk wel per vestiging.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar het werk is zo leuk dat ik het er voor over heb, maar dan geen Mac meer.
Naja, dan kom ik in Almelo of Deventer terecht. Geen zin inquote:Op donderdag 9 september 2010 14:02 schreef omearos het volgende:
[..]
of andere vestiging? Ik ben ook van Almelo Woonboulevard naar Enschede Centrum gegaan. Maar de sfeer verschilt natuurlijk wel per vestiging.
maar wat wil je nu voor werk gaan doen dan?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, dan kom ik in Almelo of Deventer terecht. Geen zin in
Deventer heb ik geen ervaring mee, maar Almelo zou ik idd mijdenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Naja, dan kom ik in Almelo of Deventer terecht. Geen zin in
Niks. Stagevergoeding is opzich genoeg, gewoon niet te veel uitgevenquote:Op donderdag 9 september 2010 14:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wat wil je nu voor werk gaan doen dan?
daar werkt Markoquote:Op donderdag 9 september 2010 14:08 schreef omearos het volgende:
[..]
Deventer heb ik geen ervaring mee, maar Almelo zou ik idd mijden
Ze zijn allemaal kut.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er zijn 3 Mac's in Almelo he
Ach Markooo zien kop is dik genoeg om in alledrie tegelijk aanwezig te zijn.quote:Op donderdag 9 september 2010 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Er zijn 3 Mac's in Almelo he
Echt niet, de Mac hier in de stad is goed. Alleen dat jonge grut dat komt eten zorgt voor chaos. Twijfelen bij bestelling, hele zaak doorbanjeren; liefst met (schooltassen), giegelen en schreeuwen naar elkaar en natuurlijk precies in het gangpad uitgebreid gaan staan kwekken.quote:
quote:
"Het nummer Tribute werd een grote hit, mede dankzij de videoclip waarin Dave Grohl de duivel speelt. Volgens Jack Black is het nummer een verwijzing naar Stairway To Heaven van Led Zeppelin. In de clip ziet men ook Ben Stiller lopen."quote:
moet je moeder mee naar Nijverdal?quote:Op donderdag 9 september 2010 14:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens ga ik nu zeker verhuizen
Niks tegen Nijverdal he? !quote:Op donderdag 9 september 2010 14:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
"Het nummer Tribute werd een grote hit, mede dankzij de videoclip waarin Dave Grohl de duivel speelt. Volgens Jack Black is het nummer een verwijzing naar Stairway To Heaven van Led Zeppelin. In de clip ziet men ook Ben Stiller lopen."
[..]
moet je moeder mee naar Nijverdal?
zeker niks tegen Nijverdal, maakte die opmerking alleen omdat David het er laatst al over heeft gehadquote:Op donderdag 9 september 2010 15:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Oh..Ik had niet eens MOET gelezen
Maar dan nog! Niks tegen Nijverdal he?! Anders haal ik Henrike op!
Snap ik wel hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zeker niks tegen Nijverdal, maakte die opmerking alleen omdat David het er laatst al over heeft gehad
Nijverdal dusquote:Op donderdag 9 september 2010 15:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor![]()
Maar David waar ga je heen?
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Juist.
Dus je gaat weer thuis wonen?
Neequote:Op donderdag 9 september 2010 14:41 schreef Assiej het volgende:
Goedendag allen
bijna vrij, nog 20 min te gaan
en dan morgen van kwart voor 9 - kwart voor 1 en dan weekendd
Pincetten sinds gister binnen
Vanochtend sms gekregen dat mijn draad binnen is gekomen![]()
Het is net kerst, maar dan zonder sneeuw en boom...![]()
@ Robin, kon je vanochtend nog bij in de syntus trein ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Juist.
Dus je gaat weer thuis wonen?
wat?quote:
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Intelligence het volgende:
Contractverlenging![]()
Rugtyfus door zondag
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Intelligence het volgende:
Contractverlenging![]()
Rugtyfus door zondag
mooi werk kerelquote:Op donderdag 9 september 2010 15:50 schreef Intelligence het volgende:
Contractverlenging![]()
Rugtyfus door zondag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |