Ja, want als je rechts bent wil je ook iedereen dood laten gaan boven de 40quote:Op donderdag 9 september 2010 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Korte termijn denken FTW, m'n beste. Wat heeft de maatschappij er nou aan dat we ouder dan pak 'm beet 65 worden?
Niet overdrijven Swets, tot je 65e kun je nog prima een bijdrage leveren. Mits je dat volhoudt natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, want als je rechts bent wil je ook iedereen dood laten gaan boven de 40
Ja, heb je nog ergens een punt?quote:Op donderdag 9 september 2010 11:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet overdrijven Swets, tot je 65e kun je nog prima een bijdrage leveren. Mits je dat volhoudt natuurlijk.
Uhm, we kunnen het ook hebben over linkse hobbies als vakanties? Met name de internationale reisjes zouden we kunnen afschaffen. Dat stimuleert de lokale economie en is beter voor het milieu.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja, heb je nog ergens een punt?
Kom op zeg, eerst doe je gezellig mee met overdreven reacties en nu ga je lopen piepen.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
NOu het was weer leuk vandaag
Balen, Swets. Daar gaat je vakantie.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... ben weer aan het werk. de cardioloog heeft me niet gehouden na aanleiding van mijn ecg
quote:Op donderdag 9 september 2010 12:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kom op zeg, eerst doe je gezellig mee met overdreven reacties en nu ga je lopen piepen.
Nou... er komen nog uitslagen mbt cholesterol, glucose en wat andere meuk.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:12 schreef NJ het volgende:
Natuurlijk wel fijn en geruststellend dat alles in orde is.
Dat was dan wederzijds.quote:
Hopelijk valt het allemaal mee.quote:Nou... er komen nog uitslagen mbt cholesterol, glucose en wat andere meuk.
Weet ik veel, ik begin wel met meer fietsen en becelquote:Op donderdag 9 september 2010 14:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was het met cholesterolpillen niet zo dat je die dan de rest van je leven moet blijven slikken?
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben al wel jaren een vaginist.
quote:Psychogeen: vaginisme (ICD-10 F52.5) is het onvrijwillig samentrekken van de spieren rondom de vagina waardoor het (bijna) onmogelijk wordt om geslachtsgemeenschap te hebben. Deze samentrekking vindt plaats wanneer een penis of een vinger of een in te brengen voorwerp zoals tampon in de buurt van de vagina wordt gebracht. Het is alsof het onderbewuste door een lichamelijke actie nee zegt tegen penetratie terwijl het bewustzijn van de vrouw daar mogelijk niet negatief tegenover staat.
quote:Op donderdag 9 september 2010 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb al wel jaren een vagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |