Ik wil ze alleen in mappen hebben en weg als ik klaar ben. Niet dat ze in die rij onderin beeld blijven staan. Maar daar moet ik nog even mee spelen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Precies, photoshop snap ik geen zak van en gaat me veel te ver, Lightroom is echt voor fotografen, dat merk je gewoon. Kost me amper extra tijd. Plus het uitzoeken van je foto's gaat echt supermakkelijk zo.
I know. Maar het is een goede kwaliteit. Dezelfde lijn als die 10-22.quote:[..]
De 17-55 is geen L he. Die 24-105 die jij ook hebt trekt me ook enorm maar dan moet ik er een 10-22 bij ofzo en dat wordt te gek denk ik.
F2.8 over het gehele bereik.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:03 schreef KingOfMars het volgende:
Ohja, 24-70. Kolere die is gewoon nog duurder..
Wat denk je dat we voornamelijk fotograferen?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:06 schreef Joene het volgende:
ik ga slapen nerds, morgen weer gewoon over tieten ok ?
ik denk dat jij voornamelijk hele brave foto's maakt en zeer weinig jesters op de foto zet , denk ik dan he.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat denk je dat we voornamelijk fotograferen?
Ik kom dankzij die fotospullen ten minste weg met de openingszin "wil je eens zien hoe groot de mijne is?"
quote:Op woensdag 8 september 2010 22:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja.. Ze hadden 'm een paar mm wijder moeten maken dan was -ie perfect geweest.
Teveel compromis had je dan gehad. Dat ding weegt nu al een kilo. Dat is gewoon een pak melk aan je body.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja.. Ze hadden 'm een paar mm wijder moeten maken dan was -ie perfect geweest.
http://picasaweb.google.n(...)UuIA?feat=directlink Erg veel spannender dan dit wordt het niet, nee.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:10 schreef Joene het volgende:
[..]
ik denk dat jij voornamelijk hele brave foto's maakt en zeer weinig jesters op de foto zet , denk ik dan he.
Woei, een kilo. Die 17-55 is 650 gram en dat vinden de meesten al enorm zwaar.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Teveel compromis had je dan gehad. Dat ding weegt nu al een kilo. Dat is gewoon een pak melk aan je body.
Bijna al die L zoomlenzen hebben een verhouding die zo rond de 3 uitkomt. Alleen de 24-105 is daar een uitzondering op en die is dan ook gelijk F4.
En dan met body en flitser heb je gewoon bijna twee kilo aan je nek hangen. Als ik er lang mee fotografeer doe ik de strap ook altijd om m'n hand, anders krijg je letterlijk nekklachten.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Woei, een kilo. Die 17-55 is 650 gram en dat vinden de meesten al enorm zwaar.
Handstrap en grip wil ik ook nog ja. Had ik op m'n 30D ook en was echt ideaal.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:18 schreef NJ het volgende:
[..]
En dan met body en flitser heb je gewoon bijna twee kilo aan je nek hangen. Als ik er lang mee fotografeer doe ik de strap ook altijd om m'n hand, anders krijg je letterlijk nekklachten.
Geen handstrap. Gewoon dat standaardding een beetje creatief om m'n hand gedraaid. Vorig jaar op die intro geleerd van een jongen die al een paar jaar op feesten fotografeerde.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Handstrap en grip wil ik ook nog ja. Had ik op m'n 30D ook en was echt ideaal.
oe, die sproetjesquote:Op woensdag 8 september 2010 22:16 schreef NJ het volgende:
[..]
http://picasaweb.google.n(...)UuIA?feat=directlink Erg veel spannender dan dit wordt het niet, nee.
Precies.quote:Op donderdag 9 september 2010 11:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Mooi zo. Al die linkse hobbies als ziek zijn en gebruik maken van de gezondheidszorg moeten maar eens over zijn. Hup aan het werk jij, tot je er bij neervalt.
Korte termijn denken FTW, m'n beste. Wat heeft de maatschappij er nou aan dat we ouder dan pak 'm beet 65 worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |