Hebben ze die piloot in zijn arie gegrepen??quote:Op woensdag 8 september 2010 21:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Er zijn tweetalen die men overal verstaat J die van de Liefde en die met een gun op je gericht.
Volgens de bandrecorder op SBS wel Swets. ALthans dat meen ik te verstaan met mn beste moslims.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hebben ze die piloot in zijn arie gegrepen??
Net ff gedaan. Werkte als een tiet, thanks.quote:
3.2 doet het ook kan ik je vertellen.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Net ff gedaan. Werkte als een tiet, thanks.
Ik heb trouwens ook 3.0 en geen 3.2.
Dan houden we die key er even bij voor de upgrade.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
3.2 doet het ook kan ik je vertellen.. (Op Mac iig).
Nee jij niet , jij durft dat alleen in dit topicquote:
Ik vind het echt super.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan houden we die key er even bij voor de upgrade.
Wel leuk speelgoed. Werkt een stuk simpeler dan photoshop.
Het is wel even wennen kwa indeling van foto's.
Niet deze ff voor de actiefoto'squote:Op woensdag 8 september 2010 21:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind het echt super.
Had vanmiddag bijna een 17-40L gescoord op Marktplaats maar heb me ingehouden om toch maar voor de 17-55 2.8 te gaan..
Nee ik 'moet' gewoon een standaardzoom met wat groothoek voor binnen, en lichtsterk. Een tele staat voor volgend jaar op de planningquote:Op woensdag 8 september 2010 21:37 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet deze ff voor de actiefoto's
Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM ?
ik heb er geen verstand van hoor maar een maatje van me is helemaal lyrisch dat die dit ding krijgt vrijdagquote:Op woensdag 8 september 2010 21:39 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee ik 'moet' gewoon een standaardzoom met wat groothoek voor binnen, en lichtsterk. Een tele staat voor volgend jaar op de planning.
Is ook een hele leuke lens met z'n 1300 euroquote:Op woensdag 8 september 2010 21:40 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van hoor maar een maatje van me is helemaal lyrisch dat die dit ding krijgt vrijdag
Ik ook. Ik schiet echt alles in JPG, omdat ik er toch niet aan toekwam om alles in photoshop te bewerken. Eergisteren in een avondje even wat foto's van mei opgepakt en het was in no-time gedaan met verbluffend resultaat. Die JPG stand gaat nu echt van m'n camera af!quote:
Slim. Die extra lichtsterkte ga je wel merken binnenshuis.quote:Had vanmiddag bijna een 17-40L gescoord op Marktplaats maar heb me ingehouden om toch maar voor de 17-55 2.8 te gaan..
Nou ik ben benieuwd hij gaat foto's maken bij ITsshowtime een of ander kickboxgalaquote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Is ook een hele leuke lens met z'n 1300 euro.
Mooi he. Ik doe er eigenlijk alleen heel simpele zaken mee, vooral de witbalans even goedtrekken, exposure en ff croppen maar het resultaat is echt veel beter als met jpg's.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:41 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ook. Ik schiet echt alles in JPG, omdat ik er toch niet aan toekwam om alles in photoshop te bewerken. Eergisteren in een avondje even wat foto's van mei opgepakt en het was in no-time gedaan met verbluffend resultaat. Die JPG stand gaat nu echt van m'n camera af!
Mja, heb nu de 17-85 en wil gewoon een echt goede lens kopen nu.quote:Slim. Die extra lichtsterkte ga je wel merken binnenshuis.
Precies. Ik deed eigenlijk nooit iets aan nabewerking (want ik snapte het niet, dus is het stom en voor mietjes), maar de tering wat gaan je foto's er met een paar kleine klikjes op vooruit.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mooi he. Ik doe er eigenlijk alleen heel simpele zaken mee, vooral de witbalans even goedtrekken, exposure en ff croppen maar het resultaat is echt veel beter als met jpg's.
Doen. Ik heb ook echt nog geen halve seconde spijt gehad van die L-lenzen van me.quote:[..]
Mja, heb nu de 17-85 en wil gewoon een echt goede lens kopen nu.
Precies, photoshop snap ik geen zak van en gaat me veel te ver, Lightroom is echt voor fotografen, dat merk je gewoon. Kost me amper extra tijd. Plus het uitzoeken van je foto's gaat echt supermakkelijk zo.quote:Op woensdag 8 september 2010 21:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Precies. Ik deed eigenlijk nooit iets aan nabewerking (want ik snapte het niet, dus is het stom en voor mietjes), maar de tering wat gaan je foto's er met een paar kleine klikjes op vooruit.
Die foto's die ik van de week had gedaan kwamen van een eigenlijk niet uitgezochte set van de Roparun. Een vriend van me had meegelopen en ik was 'm gaan inhalen. De foto's waren best leuk, zeker voor z'n familie, maar niet echt je van het. Witbalans, exposure en de lucht wat blauwer maken en het ziet er gewoon goed uit! Geeft veel meer voldoening..
De 17-55 is geen L he. Die 24-105 die jij ook hebt trekt me ook enorm maar dan moet ik er een 10-22 bij ofzo en dat wordt te gek denk ik.quote:Doen. Ik heb ook echt nog geen halve seconde spijt gehad van die L-lenzen van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |