Goed JK goedquote:
Zitten die er ook in? Ik heb alleen de mijne gezienquote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sta ik WEER naar die tietjes van ijsmeis te staren.
Vind ik ook spannend!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef Joene het volgende:
Nu wachten op telefoon van het ziekenhuis samen met vrouwlief over de cryo's , semi spannend ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:37 schreef Joene het volgende:
Alle 11 restembryo's zijn ingevrorenvanaf week 42 opnieuw proberen.
Ik snap de PI niet bij de juichsmilie.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:41 schreef Joene het volgende:
Najah het klinkt voor jullie vast allemaal een beetje stom ofzo maar wij zijn er eh blij mee
We waren lichtelijk verbaasd ms daaromquote:Op donderdag 9 september 2010 18:03 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de PI niet bij de juichsmilie.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:37 schreef Joene het volgende:
Alle 11 restembryo's zijn ingevrorenvanaf week 42 opnieuw proberen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:41 schreef Joene het volgende:
Najah het klinkt voor jullie vast allemaal een beetje stom ofzo maar wij zijn er eh blij mee
Ja fijn is het niet. Eloise heeft er 3 gehadquote:Op donderdag 9 september 2010 19:15 schreef Joene het volgende:
Ik hoop gewoon zo dat mijn lief niet nog een keer die pijn van die punctie hoeft te ondergaan
Dapper..quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja fijn is het niet. Eloise heeft er 3 gehad
Jij mag voorlopig eerst goed voor dat kuikentje daar binnen zorgenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef Tally het volgende:
Hier komt er ooit nog wel een punctie. Maar hopelijk blijft dat voorlopig nog even weg.
We doen ons bestquote:Op donderdag 9 september 2010 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
Jij mag voorlopig eerst goed voor dat kuikentje daar binnen zorgen![]()
super nieuws Tally dat deze goed aan het groeien is!!
In Rotterdam? Sinds wanneer is dat nieuws?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hallo KOM.
Er liepen hier allemaal van die berbers over straat met jurken aan.
Is er een feessie voor de bontkraagjes?
Sinds alle pr0npiemels in inches worden benoemd op inet. Weet je tenminste offie op je scherm past.quote:Op vrijdag 10 september 2010 13:30 schreef KingOfMars het volgende:
Nog zoiets. Vroeger kocht je gewoon een 56cm tv, sinds wanneer moet dat persé in inches?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |