Nederlandse forenzen in (lease)auto's zijn de meest voorspelbare constante, lijkt het soms wel inderdaad.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:31 schreef NJ het volgende:
Ik zit tegenwoordig (weer) in Noord-West. Je weet precies waar het gaat rijden en waar je weer op je rem kan staan..
Oh lekker, gaan we ook maar weer eens doen voordat ik me bij een dietist meldquote:
Gaat goedkomen men!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja had liever "verplicht" gezond gekookt in deze situatie maar goed , stress doet een hoop met de mens blijkbaar
Morgen nog ff weten hoeveel cryo's in de vriezert liggen en dan in november vol frisse tegenzin weer het medische circuit in
Ja was onderweg naar die kutchinezen. Ik heb het gewoon aan m'n hart gekregen van dat kutvolk.quote:Op woensdag 8 september 2010 18:19 schreef Q. het volgende:
Polders horen dan ook in Holland, niet in Spanje!
Ik kijk WIe is de Chef, en drink Dolce Gusto Dubbele Espresso J.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef KingOfMars het volgende:
Zo maar eens een oud Hollands bakkie zetten en een beetje dom naar die beeldbuis turen.
Ik schakel altijd in bij Over de Kook.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik kijk WIe is de Chef, en drink Dolce Gusto Dubbele Espresso J.
Oe, dat had ik gemist. Sterkte.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja had liever "verplicht" gezond gekookt in deze situatie maar goed , stress doet een hoop met de mens blijkbaar
Morgen nog ff weten hoeveel cryo's in de vriezert liggen en dan in november vol frisse tegenzin weer het medische circuit in
Als je nou gewoon wat heb , hoef je misskien niet naar Taipei.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja was onderweg naar die kutchinezen. Ik heb het gewoon aan m'n hart gekregen van dat kutvolk.
No Problem ik ben er in dit topic niet open over geweest en op twitter leest teveel familie meequote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Oe, dat had ik gemist. Sterkte.
ik kan diequote:Op woensdag 8 september 2010 19:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik schakel altijd in bij Over de Kook.
Oei. Sterkte man!quote:Op woensdag 8 september 2010 19:20 schreef Joene het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |