Goed JK goedquote:
Zitten die er ook in? Ik heb alleen de mijne gezienquote:Op donderdag 9 september 2010 16:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sta ik WEER naar die tietjes van ijsmeis te staren.
Vind ik ook spannend!quote:Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef Joene het volgende:
Nu wachten op telefoon van het ziekenhuis samen met vrouwlief over de cryo's , semi spannend ?
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:37 schreef Joene het volgende:
Alle 11 restembryo's zijn ingevrorenvanaf week 42 opnieuw proberen.
Ik snap de PI niet bij de juichsmilie.quote:Op donderdag 9 september 2010 17:41 schreef Joene het volgende:
Najah het klinkt voor jullie vast allemaal een beetje stom ofzo maar wij zijn er eh blij mee
We waren lichtelijk verbaasd ms daaromquote:Op donderdag 9 september 2010 18:03 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Ik snap de PI niet bij de juichsmilie.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:37 schreef Joene het volgende:
Alle 11 restembryo's zijn ingevrorenvanaf week 42 opnieuw proberen.
quote:Op donderdag 9 september 2010 17:41 schreef Joene het volgende:
Najah het klinkt voor jullie vast allemaal een beetje stom ofzo maar wij zijn er eh blij mee
Ja fijn is het niet. Eloise heeft er 3 gehadquote:Op donderdag 9 september 2010 19:15 schreef Joene het volgende:
Ik hoop gewoon zo dat mijn lief niet nog een keer die pijn van die punctie hoeft te ondergaan
Dapper..quote:Op donderdag 9 september 2010 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja fijn is het niet. Eloise heeft er 3 gehad
Jij mag voorlopig eerst goed voor dat kuikentje daar binnen zorgenquote:Op donderdag 9 september 2010 19:24 schreef Tally het volgende:
Hier komt er ooit nog wel een punctie. Maar hopelijk blijft dat voorlopig nog even weg.
We doen ons bestquote:Op donderdag 9 september 2010 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
Jij mag voorlopig eerst goed voor dat kuikentje daar binnen zorgen![]()
super nieuws Tally dat deze goed aan het groeien is!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |